Ya Allah. Ketlka Bacaan D0a Dan Yassln, Datln Eina Azman Berltahu Keadaan Terklni Suami Beliau

“Saya mohon semua mendoakan kes.ihatan dan kesejahteraan suami, Kaiser Gurmeet Abdullah kembali seperti sedia kala. Doakan suami saya yang kini berada di h.ospital agar kuat untuk mela.wan v.irus CVlD19.

Pelakon terkenal, Datin Paduka Eina Azman memaklumkan suami tercintanya, Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah sedang mengalami penurunan 0ksgien sehingga terpaksa menggunakan b.antuan pernafasan a.kibat jngkitan vi.rus CVlD 19.

Sehubungan itu, dia memohon warganet untuk menitipkan doa buat suaminya yang masih berada di h.ospital agar diberikan kesembuhan seperti sedia kala.

“Sebab oksigen sumai saya semakin menurun hingga perlu memakai b.antuan oksgien,” kongsinya di Instagram.

Dalam pada itu, dia turut meniupkan semangat buat suaminya agar kekal kuat untuk mel.awan penyakit tersebut.

“Sayang, saya tahu awak kuat. Awak perlu cepat sihat. Saya sayang awak, kami tunggu di rumah,” katanya.

Sebelum ini, Eina memaklumkan dia, suami serta dua orang pembantu rumahnya disahkan positif C0vid 19. Dia juga meluahkan kesedihan kerana diberi ujian Allah disaat ulang tahun perkahwinannya, namun dia reda dengan ketentuan Ilahi.

Sementara itu Eina menerusi Instastory terbaru meminta tips daripada bekas pesakit CVDI9 tahap empat mengenai cara untuk meningkatkan paras 0ksigen dalam badan. Dalam masa sama Eina turut berterima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi tips tersebut.

Datin Eina Beritahu Keadaan Terkini Semasa Live Bacaan Doa

Nasihat ustaz Haslin pada datin

“Bila dah kena cuitt ni kita keluar atau pun tak keluar tuu saja kerana c0vid ni ta kenal sapa, hanya berdoa itu yang mengatasi segalanya, ingat senang nak baca Yasin tengah malam, bila berlaku begini kita semua boleh buat kebaikan”.

“Doa isteri lagi cepat makbul dari suami,tabahkan hati dan Allah bagi akal pada kita jadi kita buat solat hajat dan berdoa padaNya. Orang perempuan mudah bangun awal dan minta doa, aku sayang suami aku Engkau Maha Berkuasa, suami aku bertarvng nywa skg, sembuhkan suami aku” .

“Saya tak pernah buat program macam ni cuma saya ni penceramah bebas saja. Saya pernah sebelum ini bersama Shuib dan apa saya cakap pada Shuib dan Jep Sepahtu kalau berlawak cakap elok elok dan mereka faham, anggaplah saya mcm abang mereka”, katanya lagi.

Moga Datin bertenang kerana tidak anak anak tengok kita pun jadi s.usah..biar anak anak pun tenang tengok kita,moga datin tabah”.

Kata kata terakhir dari Datin

“Saya tiada kata nak ucapkan..saya tak mampu nak balas sangat hargai…moga Allah angkat doa dan suami saya cpt sembuh”, kata datin.

Dalam pada itu, Eina juga berharap suaminya akan kembali sihat dan pulang ke rumah mereka.

SUMBER/KREDIT : Beta/YT via onlinemalaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*