“Dah Report, Tapi Tak Sangka Dijamin Isteri Dia..” Gadis DakwaDicium Rakan Sekerja?? 

Seorang gadis mengalami trauma apabila mendakwa telah dicium oleh seorang rakan sekerjanya sebanyak dua kali pada bahagian kepala ketika di tempat kerja.

Menerusi satu ciapan di laman Twitter semalam, gadis tersebut mendakwa dia sudah membuat laporan polis namun diikat jamin oleh isteri suspek.

“Salam semua. Saya minta viralkan perkara yang saya sembunyikan. Saya dicium di kepala oleh salah sorang staf lelaki di tempat kerja saya.

“Saya dah buat laporan polis, ada bukti semua tapi dia dijamin oleh isterinya. Saya cuma nak viral sampai isteri dia tau,” tulis gadis terbabit.

Menurut gadis itu, dia hanya mahu menyerahkan kes gangguan sek.sual tersebut kepada pihak polis namun mendakwa suspek menganggap kejadian itu tidak serius.

“Bukan aku sentuhkemaluan dia..” – Sspek

Berdasarkan perkongsian paparan skrin perbualan WhatsApp, seorang lagi rakannya mendakwa suspek bertindak demikian kerana mahu memberikan kasih sayang kepada mangsa.

“Bagi kasihsayang kat bini sudah la..” – Mngsa

“Dia cakap dengan abng Man, kenapa nak lapor polis. Bukannya gua kacaukemaluan dia (mngsa).

“Gua buat macam tu nak bagi kasih sayang je. Kalau gua pegangkemaluan dia, baru lapor balik. Dah minta maaf cukup lah,” dkwa rakannya.

Salah ke saya dedahkankes ni?

Selain itu, gadis tersebut turut mendkwa sspek mahu menghulurkan duit RM50 kerana berasa serba salah selepas berlaku kejadian terbabit.

Menangis, mujur keluarga teman lelaki beri nasihat…

Ciapan berkenaan diulang kicau hampir 6,000 kali dan pelbagai reaksi netizen yang rata-rata mengecam tindakan suspek selain menyifatkan kejadian itu adalah menjijikkan.

Malah, rata-rata memberikan sokongan kepada mangsa supaya berani tampil ke hadapan berserta bukti yang kukuh sekali gus suspek mendapat hukuman sekiranya terbukti bersalah.

Rakaman CCTV Yang Tular

SUMBER/KREDIT : Twitter @nabshelby

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*