“Hancur Hati Ayah Kami lzinkan Kau Nikah” – Wanita HamiI ᴘᴀᴛᴀʜ Tulang Rusuk & Alami ‘ʙʀᴀɪɴ ᴅᴀᴍᴀɢᴇ’ Akibat ᴅɪᴅᴇʀᴀ Suami

Hati keluarga mana yang tak ʜᴀɴᴄᴜʀ apabila melihat anak dan adik beradiknya menjadi mngsa ᴋᴇᴋᴇᴊᴀᴍᴀɴ domestik, terutamanya si ayah yang ‘melepaskan’ anak perempuannya itu kepangkuan suaminya tetapi rupa-rupanya dia berada disisi orang yang salah.

Hidup seorang wanita yang tengah hamil 4 bulan yang sebelum ini ceria, sempurna dan mempunyai kerjaya berubah sekelip mata apabila dia ᴅɪᴘᴜᴋᴜʟ oleh suaminya sampai kena masuk wad, perkongsian itu dikongsikan sendiri oleh adiknya menerusi akaun TikTok.

“Hancur hati dan perasaan ayah kami, mengizinkan kau menikah dengan kakak kami.”

Menurut perkongsian daripada adiknya ziahzara15 ini kes kakaknya ini mendapat liputan daripada pemberita TV3 dan ia telah mendapat perhatian daripada Menteri Pembangunan Wanita dan Masyarakat Datuk Seri Rina Harun.

Menurut adiknya, penderaan ini bermula pada 4 Mei 2021 lalu sehingga mngsa k0ma, lebih menyedihkan lagi mngsa pada waktu itu sedang hamil.

Menurut Berita Harian, pelaku yang merupakan suami kepada mngsa telah ditahan pada 11 Jun lalu dan didkwa.

Akibat ᴘᴇɴᴅᴇʀᴀᴀɴ tersebut, mngsa kini mengalami ker0sakan 0tak, ᴘᴀᴛᴀʜ ᴛᴜʟᴀɴɢ ʀᴜꜱᴜᴋ, ᴛᴜʟᴀɴɢ ʙᴇʟᴀᴋᴀɴɢ ᴅᴀɴ ʀᴀʜᴀɴɢ.

Dari seorang yang sempurna, ceria, bekerjaya, sekelip mata kau jadikan dia OKU, hancur hati dan perasaan ayah kami, mengizinkan kau menikah dengan kakak kami…Sampai bila-bila pun kau takkan mampu mengubah apa yang kau dah lakukan”

ziahzara15❤️❤️#ziahzara pukulbini #pregnant #braindamage #deraisteri #lakidayus

♬ original sound – agaм🎞dυѕon – ᴀɢᴀᴍᴅᴜsᴏɴ🇲🇨

Biarpun begitu, adiknya tetap akan menjaga kakaknya itu, banyak lagi perkongsian dan perkembangan terhadap mngsa menerusi akaun TikTok ini.

Lapor Kosmo! Mngsa dan pelaku pada waktu itu baru sahaja 7 bulan menikah dan kejadian itu berlaku semasa mngsa berada di rumahnya di sebuah pangsapuri di Larkin.

Sumber: Astro

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*