VVlP “pancᴜng” jemaah sedang tunggu giliran. “Ini dah dikira mengambil hak orang lain.”

Ramai netizen mula rasa m4rah bila melihat satu video yang tular di faceb00k, bagaimana seorang VVIP tiada rasa serba salah datang lambat pun dapat masuk s0lat Jumaat sedangkan para lelaki di situ yang sampai dulu pun beratur panjang.

Akhirnya bila vvip itu masuk terus ditutup pagar, macam n4jis kata salah seorang netizen.

Berikutan itu, netizen mula persoalkan pengurusan m4sjid boleh lakukan double standard dengan perkara sebegini antara orang awam dan vvip, kata netizen.

Sepatutnya mereka (vvip) perlu menghormati jika anda layak masuk sekalipun datang awal, jika lambat beri yang sampai dulu baru orang akan hormat pada anda kata salah seorang netizen.

Video :

Menjengah ke ruang komen ramai yang meluah rasa tidak puas hati dengan perkara itu.

Ramai mengatakan kalau double standard ni jangan nampak sangat ketara buat pada rakyat biasa, nanti orang tak sanjung. Hidup perlu saling hormat menghormati tidak kira bangsa ag4ma pangkat mahupun tua atau budak kecil. Sikap sebegini haruslah dijauhi dari diri sendiri.

Semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan baik.

SUMBER/KREDIT : kisahpanass

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*