Belum Merasa HamiI, Jatuh Air Mata Wanita Ini SeIepas Ada Yang Tanya Di Live “Tak Teringin Ke Nak Anak?”

Soal anak menjadi perbincangan sensltif khususnya bagi pejuang garis dua yang sudah lama berkahwin. Tidak perlu menunggu sampai 10 tahun, hatta yang belum merasa rezeki hamiI selepas 24 bulan pernikahan pun pasti akan mula tertekan. Tambah lagi jika wujudnya asakan daripada orang sekeliling.

Aku buat live ada yang tanya “Tak teringin ke nak anak?”

Namun bagi seorang wanita bernama Atierah Zulfathie ini, seorang netizen yang tidak dikenali telah mengajukan soalan sensitif berbunyi “tak teringin ke nak anak?” kepadanya. Meskipun nampak tabah, dia gagal menahan kesedihan lalu menangis di sesi IG Live terbabit.

Perempuan mana tak nak pregnant? Kehidupan aku yang sekarang, aku bersyukur

Untuk pengetahuan, sebelum ini dia dan suaminya Apit Johari telah berkahwin pada tahun 2019. Sejak itu, mereka masih belum dikurniakan sebarang zuriat namun tetap bersyukur kerana sesungguhnya masih banyak rezeki lain yang diberikan Allah. Andai ada yang tidak suka dengan dirinya, dia tidak kisah jika pengikut mahu unfollow daripada asyik melemparkan persoalan berbaur mengguris hati.

@bebytoratora

maaf ❤️❤️follow ig beby_toratora nak tngok aku mkan lagi

♬ original sound – PecintaSholawatan – Mutiara Hikmah🌍

Aku pun TTC dah 6 tahun…Perempuan mana tak nak anak?

Sila Ke Pautan Ini Jika Tidak Dapat Melihat Video Dari Tkt0k Ini

Meraih 300 ribu jumpah tontonan, tangisan Atierah membuatkan netizen sama-sama menjadi sebak. Selain berkongsikan perasaan sebagai wanita TTC, mereka mendoakan moga wanita ini akan merasai kehamilan suatu hari nanti.

SUMBER/KREDIT: TkT0k bebytora

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*