Viral Rakaman Tunang Kena Cekup Sorok SkandaI Dalam Bilik, Nada Suara Pemuda Ini Pula Jadi Pujian

Tempoh bertunang sering digambarkan sebagai satu ujian hebat bagi pasangan-pasangan yang bakal berkahwin. Namun putusnya satu ikatan itu boleh dielakkan jika masing-masing dapat menangani dugaan yang datang. Akan tetapi, hanya Tuhan saja tahu betapa peritnya rasa dikhianati oleh orang tersayang seperti yang dihadapi pemuda ini.

Setelah terjah semua pelusuk rumah, akhirnya si tunang jumpa lelaki tersebut dalam satu bilik

Mana tidaknya, lelaki berkenaan telah berjaya menangkap aksi tunangnya sendiri membawa masuk skandal ke dalam rumah. Meskipun pada awalnya gadis berkenaan cuba untuk menyorokkan temannya itu, namun pemuda tersebut meminta untuk berterus terang sahaja kerana bukti sudah berada di depan mata.

Tak sampai sebulan perempuan itu ftnah dia…Akhirnya kena tangkap dengan tunang sendiri

Akhirnya mereka bertiga dapat bersemuka sebelum lelaki itu meluahkan rasa kecewa dengan perbuatan terkutuk berkenaan sedangkan mereka berdua khabarnya akan mendirikan rumah tangga tidak lama lagi. Bukan itu sahaja, malah gadis tersebut dikatakan pernah menjatuhkan fitnah kepada tunangnya sendiri.

@shafiq_suhaimisemoga dijauhkan 😅 #fypmalaysia🇲🇾 #fypindonesia

♬ original sound – shafiq suhaimi

Salute bro masih boleh control marah tak angkat tangan, tak tinggi suara

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama kecewa dengan perbuatan gadis tersebut. Selain memberi sokongan moral, ramai yang memuji pemuda berkenaan kerana masih lagi mampu untuk jaga tutur kata dan bersabar.

SUMBER/KREDIT: TkT0k syafiq_suhaimi  via Kis4hDunia

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*