Selepas Teruk Dikecam, Bekas Suami Yang Dikatakan Halang Anak Peluk Ibu Tampil Tunjukkan Beberapa Bukti

Semalam kecoh di media sosial apabila satu video tular menunjukkan seorang ibu merayu untuk memeluk anak sendiri ketika di mahkamah syariah.

Netizen luah rasa sedih simpati dan marah kerana di dalam video tersebut jelas menunjukkan bekas suami wanita itu yang tidak benarkan untuk ibu ini memeluk anak sendiri.

Menerusi perkongsian di laman Facebook, wanita menggunakan nama ‚ÄėRias Jelita‚Äô itu memuat naik video memaparkan dia berjalan mendekati anaknya yang ketika itu berada bersama bekas suami.

Tapi belum sempat disentuh, bekas suaminya itu dilihat segera membawa anak mereka beredar jauh dari wanita tersebut sebelum berlaku ‚Äėperebutan‚Äô sehingga terpaksa ditenangkan oleh beberapa ahli keluarga dan anggota polis.

Semua sedia maklum hubungan yang tidak boleh dipisahkan adalah hubungan antara anak dan ibu. Hubungan anak dan ibu satu hubungan yang tidak boleh dipisahkan kecuali m4ti.

Si ibu mengandungkan anak selama 9 bulan 10 hari dan besarkan dia, sudah semestinya seorang anak adalah hak kepada seorang ibu.

Sejak semalam tiada apa apa kenyataan yang dibuat oleh bekas suami wanita ini sehingga lah hari ini.

Sebelum itu ramai yang mengecam lelaki yakni bekas suami wanita tersebut kerana bertindak kejamm dengan memutuskan hubungan silaturrahim antara seorang ibu dan anak.

Tetapi hari ini satu profile di Facebook yang dikatakan milik bekas suami wanita tersebut telah tampil menunjukkan beberapa perkara yang tidak disangka.

‚ÄúSEMUA FITNAH‚ÄĚ ‚Äď Bekas Suami

Dengan menggunakan profile Facebook bernama Joe Saini ia mengatakan bahawa apa yang disebut oleh bekas isteri dia adalah fitnah.

Lebih mengejutkan apabila lelaki ini memuat naik beberapa tangkaplayar dari telefon bimbit dimana anak wanita itu merayu supaya ibu dia pulang ke rumah.

Kenyataan ini betul betul tak sangka

Apa yang terjadi memang amat menyedihkan. Yang akan terkesan adalah anak anak sebenarnya. Amanah dari Allah SWT adalah untuk menjaga anak anak.

Ada lagi beberapa gambar dan video yang tidak dapat kami paparkan.

Pihak kami tidak menyebelahi di mana mana pihak cuma kami harap perkara ini dapat diselesaikan dengan segera kerana ianya telah menjadi tontonan umum dan tiada apa yang menguntungkan.

SUMBER/KREDIT : joe saini via AwatttSyeikhh Network

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*