lbu Muda Men1nggal Dunia Tinggalkan 6 Anak Kecik, Semua Disebabkan KIuster Kilang?

Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya, itulah peribahasa yang sesuai digunakan bagi mengambarkan situasi di mana enam beradik yang terpaksa akur dan reda apabila ibu tersayang dijemput Sang Pencipta.

Al-Fatihah

Kisah mengundang sebak ini dikongsi seorang pengguna FB dikenali sebagai Shahanim Mohamad Yusoff, menceritakan kisah seorang ibu tunggal yang men1nggal dunia berikutan mendapat jngkitan Covld-19.

Seorang lagi ibu muda tewas akibat Covld-19. Segalanya Kehendak Allah. Ibu tunggal men1nggal dunia dan men1nggalkan 6 orang anak kluster kilang. Ya Allah kuatkan hati ini dan kami semua. Sihatkan diri kami semua untuk terus membantu.

Menerusi ruangan komen, rakan baik kepada arwh menjelaskan dia sudah meminta kawan baiknya untuk pergi ke klinik bagi mendapatkan ubat dan membuat ujian swab. Arwh bagaimanapun, menjelaskan sudah mengambil ubat sebelum dijemput Allah S.W.T. buat selama-lamanya. Difahamkan, arwh sudah lama bercerai dengan suaminya.

Sahabat baik saya ni Dato, terima berita dari adik arwh pukul 8.30pagi. Dia men1nggal pukul 7.30pagi. Last call saya 27.7.2021. Baru ni bagitahu dia demam-demam and suruh pergi klinik buat swab test dia cakap dah pi klinik ambil ubat.

Komen Komen Netizen

SUMBER/KREDIT:ohbulan.com via dailyupdate

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*