Kesal Pekerja Trlibat Dengan KemaIangan Lnggar Lari, Sarah & Shuib Buru Myvi Hijau

Kesal dengan kemaIangan lnggar lar1 yang menimpa pekerjanya, pasangan Selebriti, Siti Sarah dan Shuib bertindak menjejak pemandu tidak bertanggung jawab itu.

Bengang pekerja ke langgar lari

Menerusi akaun Instagram pasangan ini, pekerja berkenaan, Muhammad Afiq Hidayat Mohd. Fauzi yang menaiki motosikal mengalami kecder4an ser1us selepas pa.ha dan kedua-dua belah tngannya pa.tah, manakala h1dung serta p1p1nya pula k0y4k selepas dilnggar sebuah kereta jenis Perodua Myvi berwarna hijau0

“Ya Allah dvgaan untuk pekerja saya @bubblebeemalaysia_hq kena lnggar lar1. Ya Allah kenapalah dah lnggar nak kena lari? Tak boleh ke tolong.. b14dab! Kalau jadi kat keluarga awak macam mana?

“Staff kami dekat Muar kemaIangan lnggar lar1 tapi orang ramai dapat nombor kereta yang lnggar tu. Tangan dua-dua p4tah, p4ha p4tah! P1p1 k0yak h1dung k0y4k!” kongsinya.

Tekad tuntut keadilan

Sehubungan dengan itu, pasangan ini juga tekad untuk menjejaki pemilik Perodua Myvi dan menuntut keadilan buat pekerjanya.

Shuib juga meminta orang ramai membantunya mengesan pemilik Perodua Myvi berwarna hijau yang telah melar1kan d1ri sebaik sahaja kemaIangan tersebut berlaku.

“Malangnya, kereta yang melnggar budak ni boleh lari! Tolong viralkan sebab sampai sekarang pemilik kereta yang lnggar masih tak ser4h diri! Detail kereta JKF 9590 Myvi hijau,” katanya.

Silap besar!

Dalam pada itu, pasangan selebriti ini juga menegaskan bahawa mereka akan mencari peguam untuk menuntut pembelaan ke atas nasib yang menimpa pekerjanya.

“Silap besar lari dik (pelaku). Saya akan cari peguam! Mungkin budak ini (mangsa) bukan darah daging saya.

“Tapi dia adalah keluarga Bubblebee Malaysia dan kami akan tuntut,” kata Sarah.

Sumber:IG ( Siti Sarah Raissuddin) IG ( Shuib Sepahtu)

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*