Man Raja Lawak Muat Naik Status, Tapi Komen Ali Puteh Cetus Perbalahan Antara Netizen

Baru-baru ini menerusi laman Instagramnya, Man atau nama sebenarnya Abd Rahman Kasim memperuntukkan sebahagian wang kemenangannya ketika menjuarai Maharaja Lawak Mega (MLM) 2019 bersama kumpulan Puteh iaitu sebanyak RM50,000 untuk diagihkan kepada mereka yang memerlukan.

Alhamdullilah peruntukkan tersebut telahpun berjaya dihabiskan dan diagihkan kepada semua yang memerlukan. Selepas itu,dia ada memuat naik status di laman facebooknya agar netizen tidak terlampau memujinya kerana dia takut perbuatannya itu hanya mulia disisi manusia tetapi sia-sia disisi Allah.

Tidak ketinggalan untuk meninggalkan komen pada statusnya itu ialah Ali Puteh iaitu adik kepada Arwah Abam Bocey.

“Der , kalau kita nak buat baik , taknak ade sangkal dari orang lain , buat keje dalam diam. Jangan dihebah2 kan. Takut nanti jadi bualan orang,” tulis Ali Puteh

Namun apa yang menarik perhatian ialah komen pergaduhan antara netizen dengan Ali Puteh yang rata-rata tidak bersetuju dengan apa yang ditulisnya.

“Post die ni kan da mintak jangan dipuji2, dia tak mintak pon , jika kita berilmu , kita takkan pertikai…” 

Akibat daripada komen yang ditinggalkan oleh lelaki ini telah membuatkan Ali Puteh menjadi marah dan berbalas komen dengan lelaki tersebut.

“Aikk , awak cakap saya pulak tak berilmu , der .. nak cakap tu cermin sikit diri tu , cuba baca dan fahamkan , apa bngang lah kau ni…”

“Dah dapat sumbangan dari Man ke??”

“Budak lu ke man ?? Kalau budak lu.. kasi adjust sikit.. kang sia-sia je nnti”

Disebabkan itu , “Bawang Rangers” Malaysia telah meny3rang Ali Puteh diruangan komen terbabit kerana tidak berpuas hati dengan komen-komen Ali di ruangan terbabit.

Sumber : FB Man Raja Lawak

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*