Ramai Artls Bagi KataSemangat Dekat ShilaAmzah, Sekali Sharnaaz Masuk K0men Beribu Reaksi

Petaling Jaya – Penyanyi ShilaAmzah, 31, mend.edahkan dia tidak lagi tinggal sebumbung dengan suami, Haris Idraki Elias sejak dua bulan lalu selepas lebih tiga tahun mendirikan rumah tangga.

Shila berkongsi perkara tersebut menerusi Instagram hari ini selain turut memaklumkan mengenai situasinya yang turut terjejas a.kibat b.anjir.

Namun, pada saat menunggu proses perc.eraiannya bersama suaminya itu selesai, penyanyi yang pernah mencipta nama menerusi lagu ciptaan dan nyanyiannya, Patah Seribu ini turut menerima satu lagi dugaan apabila rumah kediamannya ibu bapanya di Hulu Langat dil.anda m.usibah b.anjir.

Bintang itu bagaimanapun tidak mendedahkan secara terperinci mengenainya.

“Saya sentiasa menunjukkan wajah gembira.. Orang tidak tahu perjuangan saya dan saya sedang bergelut dengan susah payah sekarang.

“Dah dua bulan sha keluar dari rumah dengan Seth tumpang dirumah mak abah Di langat,” tulisnya. Dia pada masa sama mengakui, telah pun menfailkan perc.eraian namun masih dalam proses.

“Sha dah file c.erai. Tapi m.alangnya masih dalam proses sebab dia decide nak prolong benda ni. Cuma bila dah jadi macamni, sha dah tak boleh nak sabar lagi malah cuba sedaya upaya untuk bertahan dan jaga hati dan nama baik semua orang,” tulisnya.

Dalam pada itu, Shila yang turut terkesan a.kibat b.anjir di Hulu Langat, Selangor yang mana rumah ibu bapa yang didiaminya sekarang turut terjejas dan mereka sekeluarga terpaksa menumpang teduh dirumah saudara.

“Sekarang bila tengok rumah Di langat dah jadi macam ni.. rasa sedih sgt, sebelum ni tumpang berteduh kat rumah mak abah..tapi skrg kita semua pula hilang tempat berteduh ,sekarang kita semua tumpang rumah Aunty sha.

“Sha ada rumah kat cyber pun tak selesa nak balik Sebab si dia masih berada Di rumah sha. Seth tak selesa..sha pun tak selesa.

“Kesian satu family sha duduk dalam satu bilik buat sementara waktu..how i wish I can go back to my cyber house..boleh lah return the favour dekat my parents.

Doakan sha and family ya. Allahuakhbar! Dugaan Demi dugaan,” tulis Shila lagi. Untuk rekod, penyanyi lagu Patah Seribu ini berkahwin dengan Haris Idraki Elias pada April 2018 dan mereka dikurniakan seoranga cahaya mata lelaki, Seth Uwais yang berusia 1 tahun.

Ramai Beri Kata Semangat, Komen Sharnaaz Tarik Perhatian

Sumber/Kredit: MH/IG

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*