“Mata Keluar Kaca…” Shuib Nyanyi Kepingan H4ti Buat Ramai Seb4k

Bukan sahaja berbakat sebagai seorang pelawak, Shuib juga adalah saIah seorang selebriti serba boleh yang memiliki bakat menghiburkan. Dari seorang pelawak ke pelakon, Shuib juga turut berbakat dalam bidang nyanyian.

Suaranya boleh tahan menenangkan, Shuib baru-baru ini berkongsikan satu rakaman yang memaparkan dirinya yang sedang menyanyikan semula lagu berjudul Kepingan H4ti. Untuk info, lagu Kepingan H4ti ini adalah nyanyian asal kumpulan dari seberang, dikenali sebagai ST12.

Wow, memang merdu nyanyian dari Shuib ini. Terasa menusuk hingga ke h4ti. Perkongsian rakaman Shuib nyanyi Kepingan H4ti ini telah meraih lebih 384 ribu tontonan dan 46 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka yang turut tersentuh h4ti mendengarkan nyanyian Shuib ini di ruangan komen seperti berikut:

“Bukan dia jer..Aku yang takde kena mengena dengan Sarah pun teringat kat dia”

Video Nyanyian Shuib Sila Klik Dibawah:

https://www.tiktok.com/@shuibsepahtu/video/7053855776237997338

Jom dengarkan dulu lagu nyanyian ST12 ini:

“Bukan dia jer..Aku yang takde kena mengena dengan Sarah pun teringat kat dia”

“Steady Ib..Suara lagu ni la patut duk main di kaca TV..Sebab suara gini boleh g jauh Ib”

“Luar nampak happy..Dalam Allah je yang tahu. Semoga abang kuat demi anak2..sedap suara”

“Rindu orang yang dah tak de memang perlt. Semoga terus kuat”

Sumber/Kredit:hcl via news update

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*