Gadis Ini Buka Kisah Bahawa Dia Pernah TerIanjur Dan Masih Ada Ke Lelaki Nak Dekat Dia?

Bukan semua perkara boleh dikongsikan di media sosial untuk tatapan orang awam. Ada yang perlu disimpan sendiri kerana boleh jadi ia akan menga1bk4n diri kita sendiri.

Hal tersebut samalah seperti perkongsian seorang perempuan yang gemar mengangkat topik berkenaan 1su ‘terl4njvr’ sehingga membuatkan orang lain kurang senang.

Cer1ta pernah.terIanjvr dekat b0yfriend

Dalam salah satu video yang dimuat naik ke akaun TikTok dikenali sebagai siti_1997, dia berkongsi reaksi pasangannya ketika diberitahu yang dirinya pernah ‘terI4njur’ sebelum ini.

Dapat dilihat lelaki itu agak kcewa dan hanya menunduk selepas mendengar pendedahan tersebut. Menurut gadis itu, dia tidak lagi mahu menlpu kerana pasang4nnya amat menyayanginya.

Sanggup buka aib demi konten

Namun, disebabkan pended4h4n beran1nya itu, ramai yang telah men1ngg4lkan komen supaya tidak menjaja kisah a1b tersebut untuk dijadikan konten di med1a s0si4l.

H4l-h4l sebegitu seharusnya dibincang secara tertutup kerana kesil4pan yang pernah dilakukan bukan sesuatu yang haru ditay4ng kepada umum memandangkan sebelum-sebelum ini dia juga pernah membangkitkan 1su sama berka1tan keterl4njvran.

Semua nak cer1ta dekat media s0sial dah kenapa

Nak buka a1b sendiri tu lantakla, tapi jangan bab1tkan pasangan

A1b tu nak satu duni4 tau ke?

A1b tu tak perlu lah nak cerita

Allah dah tutup a1b kita, kita yang buka sendiri

SUMBER/KREDIT : omm via kotaknews

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*