Naik Kuda Guna ‘Drivethru’Mcd Bciciran TahikKuda Bersepah? Saksi Kejadian Ceritakan Siapa Yang AngkatTahik Itu

Baru-baru ini kec0h di media.sosial, Twitter pasal sekumpulan penunggang kuda yang menggunakan drive-thru McDonalds di Cyberjaya, untuk membeli makanan disana.

Pada mulanya ramai yang menganggap orang-orang yang menaiki kuda itu merupakan gologan ‘kayangan’ yang hanya ingin menunjuk-nunjuk.

Namun terdapat seorang pengguna Twitter menjelaskan bahawa mereka itu merupakan penjaga kuda-kuda tersebut dan hanya membawa kuda-kuda itu bersiar sahaja!

Bagaimanapun, apa yang membuatkan ramai tertarik dengan gambar-gambar tersebut bukan kumpulan itu tetapi mereka mempersoalkan siapakah yang akan membersihkan najis-najis yang ditinggalkan oleh kuda-kuda tersebut di laluan drive-thru itu.

Oleh kerana banyak pengguna yang menanyakan soalan sedemikian, pengguna @Twt_Cyberjaya berkongsikan sebuah foto yang memaparkan seorang saksi yang berada di kawasan tersebut semasa ia berlaku berkata dia melihat sendiri pihak yang mengikuti penaiki kuda dari belakang itu sendiri yang mengemas najis-najis tersebut.

Dalam pada itu, ada juga pengguna yang mempersoalkan hal lain mengenai penunggang kuda tersebut melanggar SOP yang telah ditetapkan dengan tidak memakai pelitup muka.

SUMBER/KREDIT : Beautifulnara via awatsyeikh

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*