Warga Asing Kena Slndir Slbuk Nak Rakam, Netizen Tanya Petugas PPV Pun Pilih Kasih Ke?

Sejak kerajaan membenarkan individu merakamkan detik-detik sepanjang  berada di Pusat Pemberian Vaksin (PPV), media sosial terus dibanjiri dengan perkongsian video mereka sekaligus dapat menjadi kenangan untuk tatapan di masa akan datang.

Lelaki warga asing disindir sibuk nak rekod

Begitu juga yang ingin dilakukan oleh seorang pengguna Tiktok ini namun, lain pula yang terjadi apabila nasibnya kurang bertuah pada hari itu kerana tindakannya untuk merakam moment di PPV seperti kurang disenangi petugas di sana.

Hal ini kerana petugas berkenaan melayaninya dengan cara yang kurang baik dan menyindir perbuatannya yang asyik sibuk nak rekod, tidak seperti kebanyakan individu lain sehingga rata-rata netizen beranggapan bahawa sebahagian besar petugas sejenis yang gemar menilai rupa.

‘Dia pun ada perasaan’

Meninjau pula ke ruangan komen, rata-ratanya kesal dengan cara layanan petugas berkenaan namun dalam masa yang sama bersimpati dengan nasib yang menimpa lelaki warga asing itu. Mujur sahaja tidak terdedah wajah petugas berkenaan.

‘Sedih dilayan macam tu’

‘Pandang goodlooking je’

Terima kasih kerana sudi membaca!

SUMBER/KREDIT:Tiktok

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*