Belanja Pakaian Pantai Kena Kecam Netizen, Nora Danish Tutup Ruang Komen? ‘Please Nora Kita Dah Akhir Zaman’

Pelakon Nora Danish menjadi selebriti terawal tiba di lokasi peranginan terkenal, Pulau Langkawi, Kedah, semalam (16 September) bersama suami, Nedim Nazri dan anak lelaki mereka, Mohamed Neqayl Nedim.

Nora berangkat dengan menaiki pesawat dari Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah dan menginap di sebuah hotel terkemuka.

Outfit pantai seksi

Belum 24 jam berada di sana, Nora, 39, mencuri perhatian warganet apabila memuat naik sekeping foto ‘outfit’ pantai bersama kawan baiknya, usahawan Puteri Zarith.

Memilih untuk mengenakan shorts bikini swimsuit itu telah mengundang netizen untuk mengecam dan menegur di Instagram (IG) miliknya.

Tanpa dia, mungkin kami tak pegi Langkawi secepat ini, you are the best la booboo. Hug kiss hug kiss.

Di ruangan komen, rata-ratanya berpendapat tidak seharusnya pelakon filem Polis Evo itu berpakaian sebegitu memandangkan statusnya seorang isteri dan ibu dengan usianya yang bakal menginjak 40 tahun.

Malah, ada segelintir yang mengaitkan dengan momen Nora berjaya khatam Al-Quran buat pertama kali pada Ramadan tahun lalu.

Bagaimanapun, selepas menerima kata-kata ‘pedas’, pemilik nama Nora Mohd Danish Hanif memilih untuk menutup ruangan komen tersebut.

Untuk rekod, inisiatif gelembung pelancongan di Langkawi yang bermula semalam bakal dijadikan penanda aras dalam usaha memperluaskan inisiatif berkenaan agar lebih banyak destinasi pelancongan dalam negara dibuka.

Orang lain berlumba-lumba tutup aurat

 

SUMBER/KREDIT : IG noradanish via Ohbulan

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*