Penampakan Pakcik ‘PeIik’ Pagar Rumah Yang Terkunci, Pandang Arah CCTV “Kaki Dia Puc4t, Dia Takda Bayang..?”

Tiada siapa ingin kediaman mereka menjadi sasaran penjen4yah. Maka tidak hairanlah ramai orang pasang CCTV diluar rumah mahupun di dalam rumah. Kamera CCTV juga digunakan untuk merakam bukti video berkenaan kecvrian untuk tuntutan insurans kemudian.

Pagi tadi tular satu video CCTV berdurasi 27 saat memaparkan seorang pakcik tua berada di dalam pagar rumah yang menggunakan sistem autogate.

Video tersebut dikongsi oleh seorang pengguna tiktok, Tieyna Rahman . Video tersebut telah meraih lebih 150 ribu tontonan sejak awal pagi tadi.

@noratinahabdulrah4Ada info x?benda x logik kot..main dgn anjing?mcm mana bukak autogate?🥺😩##fypシ ##viralvideo ##MYFoodie ##my2021 betul ke x siuman?i is kenott la😫♬ Sounds like a mystery music box – Yohei

“Pandang direct arah CCTV…”

“Husband dah banyak kali dengar orang kuis2 batu kerikil tepi rumah”

Pengguna tiktok tersebut yakinkan diri untuk percayakan polis yang menyatakan bahawa itu adalah orang kurang siuman. Video tersebut telah meraih pelbagai reaksi daripada netizen

Kita masih lagi menunggu info terbaru dari pengguna tiktok tersebut. Apa-apa pun jangan lupa berdoa supaya Allah menjaga keselamatan kita daripada segala kebvrukan. Mudah-mudahan kita dijauhkan dari segala perkara yang tidak diingini. Amin!!!

SUMBER/KREDIT: tlkt0k Tieyna Rahman via malaysiatimes

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*