Promosi Produk Makanan Dengan Video Arwh Siti Sarah, DS Vida Didakwa Tak Sensitlf?

Usahawan kosmetik, Dato Seri Vida sekali lagi menerima kecaman netizen selepas memuat naik ‘story’ di Instagram berhubung produk terbaharunya hasil usaha sama dengan arwah Siti Sarah yang belum sempat dihebahkan kepada orang ramai.

Meskipun ia telah dipadam oleh DS Vida, namun seorang pengguna Twitter dengan nama @nefertiti4lyfe sempat merakam video tersebut sebelum memuat naik ke akaun miliknya.

Paparan video tersebut menyaksikan air muka DS Vida yang sayu selepas menerima berita pemergian Siti Sarah, namun dalam masa yang sama sempat memperkenalkan produk terbaharunya.

Malah, dia turut meninggalkan pesan kepada sesiapa yang ingin membelinya terus berhubung dengan nombor yang disediakan.

Sementara itu, rata-rata netizen menyelar tindakan itu kerana menganggap ia bukan waktu yang sesuai untuk mempromosikan sebarang produk meskipun ianya atas usaha sama dengan arwah sebaliknya boleh digantikan dengan masa yang lain dan lebih sesuai.

SUMBER/KREDIT: wowberita

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*