Hilang 6bulan, Suami Balik Dgn’Skandal’? Relak Je Pakai Baju ‘Couple’Sedondon Sambil Pegang Tangan

Hancur hati seorang isteri apabila seorang suami yang disangka adalah pelindung, ternyata tergamak bersuka ria dengan perempuan lain disaat diri sedang hamiI.

Itulah peristiwa tragls yang menimpa Jolly Hong, ketika dia mencoret luahan hati kecewanya di Facebook mengenai suaminya yang ‘menghilang’.

Siap pakai baju couple, relaks pegang tangan skandal

Dalam video, Jolly menunjukkan tingkah mesra suaminya dengan wanita perempas itu, yang sedang memakai baju ‘couple’ sedondon dan berjalan sambil berpegangan tangan.

Difahamkan mereka kembali dari percutian di Bangkok, Jolly kecewa ketika dia sedang mengandungkan anak mereka, suaminya ini menghilangkan diri dan kembali semula dengan wanita lain.

Malah, lebih mengecewakan apabila suaminya langsung tidak membuat panggilan video dan nombor telefonnya tidak dapat dihubungi selama 6 bulan tersebut.

Anak dia pon ikut marah sekali

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen sangat marah dengan lelaki tersebut dan simpati pada wanita dan anaknya.

“Bila adults buat kesilapan, anak yang jadi mngsa…”

“Buang je sampah tu pada tempatnya…”

“Suami tak bertanggungjawab, kesian anak dengan wife dia…”

Sumber/Kredit:FB РJolly Hong  via redaksi

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*