lbu Prnah MeIahirkan Ank Secara Luar Nlkah, Namun Siapa Sngka Kini Ank Gadls nya UIang Sejarah Sama

Bermula daripada pekerjaan sebagai seorang bibik di Singapura dan juga Hong Kong hampir 7 tahun, siapa sangka kini susuk tubuh wanlta bernama Farida Nurhan ini sudah pun bergelar usahawan dan juga YouTuber terkenal di negara seberang. Walau bagaimanapun, di sebalik kejayaan wanita tersebut terselit kisah cukup pilu dilalui sebelum ini.

Mungkin aku bukan wanita yang diinginkan…Tapi kita perlu kahwin sebab dah hamiI Iuar nlkah

Menerusi rakaman rancangan ‚ÄėI-Talk‚Äė di Insertlive, Farida menceritakan kisah-kisah hidupnya dahulu sebelum bergelar seorang¬†influencer¬†terkenal. Akhirnya wanita tersebut membuka kisah tentang dirinya dulu pernah mengndung di Iuar nlkah ketika baru berumur 16 tahun. Oleh kerana kejadian itu, YouTuber berkenaan akhirnya dikahwlnkan dengan lelaki yang telah menghamiIinya sebelum berpisah.

Lihat Video Dibawah:

https://www.tiktok.com/@riristia24/video/7049737063989513499

Waktu anak saya mengndung, saya bagitahu dia harus sabar…Nanti dah Iahir, saya tolong jagakan

Namun siapa sangka kisah sama turut berulang kepada anak perempuannya iaitu Permesta Dhyaz. Dalam interview berkenaan, Farida menceritakan cahaya matanya itu turut hamiI di luar nlkah ketika masih di sekolah menengah rendah. Meskipun cukup sedlh dengan berita berkenaan sehingga 3 hari tidak keluar dari bilik, namun akhirnya dia sedar akan tanggungjawab sebagai seorang ibu.

Vdeo 2:

https://www.tiktok.com/@justitalk/video/7049714142168616219

Video 3:

https://www.tiktok.com/@riristia24/video/7049777624905747738

Satu-satunya manusia yang perlu disalahkan itu adalah aku…Kerana aku adalah orang tuanya

Farida sama sekali tidak menyalahkan Dhyaz sebulat-bulatnya atas kesalahan berkenaan. Malah usahawan tersebut lebih menyalahkan dirinya kerana dia jarang meluangkan masa bersama anaknya itu. Akhirnya, dia nekad menjaga cucunya itu seperti anak sendiri sehinggalah sekarang.

Video 4:

https://www.tiktok.com/@justitalk/video/7049671148644109594

Sumber/Kredit: TikTok riristia24, justitalk, via Kis4hdunia

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*