Temui ᴀᴊᴀʟ Masa Dijaga ‘Rumah’ Sama Adik Bella? ᴋᴇᴍᴀᴛɪᴀɴ Baby Adam Dipersoal Netizen

Sejak akhir-akhir ini, banyak spekulasi timbul berkaitan lnsiden penemuan adik Bella dalam keadaan cdera serta ᴍᴇʟᴇᴄᴜʀ teruk. Terbaru, timbul pula pendedahan lnsiden bayi yang pernah ᴀᴊᴀʟ dari rumah jagaan yang sama.

Masa orang kalut dengan PKP…berlaku ᴋᴇᴍᴀᴛɪᴀɴ melibatkan bayi jagaan ‘Rumah Bonda Yang Sedang Viral’

Perkara itu mencuri perhatian ramai apabila dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Fdaus Ahmad. Sewaktu rakyat Malaysia kalut berhadapan PKP pada Mei 2020, telah berlakunya satu ᴋᴇᴍᴀᴛɪᴀɴ tragls melibatkan seorang bayi bernama Adam. Gara-gara turut menghldap ᴅᴏᴡɴ’ꜱ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇmenurutnya si comel berusia 10 bulan itu perlu sentiasa diberikan susu tepat pada waktu tertentu.

Dengan timbul isu Bella…boleh menimbulkan syak ia berpotensi terjadi akibat pengabaian

Pada masa itu, pusat jagaan terbabit mengatakan bahawa puncanya adalah ᴋᴇᴍᴀᴛɪᴀɴ mengejut. Namun selepas tularnya kisah tragls adik Bella baru-baru ini, Fdaus Ahmad tidak menolak kemungkinan bahawa pemergian Adam berlaku atas faktor pengabaian. Malah perubahan fizikalnya yang ketara susut juga menyumbang kepada teka-teki tersebut.

Dapatkan semula laporan p0st m0rtem Adam, slasat

Justeru, pemuda ini berharap pihak berkuasa boleh pertimbangkan supaya disiasat juga kejadian yang menimpa bayi malang tersebut. Selain mahu persoalan ini terjawab sebaik mungkin dan ‘jangan bersisa’, dia turut berkongsi perbezaan gambar Adam sebelum dan sewaktu lnsiden berlaku.

Sumber/Kredit: FB Fdaus Ahmad

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*