Viral Rakaman Wanita Nak Jual Rumah RM292 Sebab Tak Tahan Dengan Jiran Sebelah

Viral di media sosiaI Indonesia yang menunjukkan sebuah rumah dijual pada harga murah, 1 juta rupiah (RM292) kerana pemilik rumah itu tidak selesa dengan jirannya..

Dalam klip video tersebut, lelaki yang merakam video itu datang bertemu dengan wanita pemilik rumah untuk membeli rumah yang dijual dengan harga murah tersebut..

“Puan Siti, katanya nak jual rumah dengan harga sejuta ya?” tanya lelaki berkenaan.

Ketika ditunjukkan rumah yang hendak dijual, ternyata rumah berwarna cream dicampur dengan warna biru itu mempunyai ukuran yang luas dan berlantai seramik.

“Mak aih, besar betul rumah ni,” katanya.

Apabila ditanya mengapa rumah itu hendak dijual, Puan Siti memberikan alasan dia tidak selesa dengan jiran sebelahnya. Tertarik dengan keluasan rumah itu, lalu dia menyerahkan wang pendahuluan 50 ribu rupiah (RM14.60) untuk membeli rumah tersebut.

Tetapi keputusannya berubah setelah melihat jiran yang dimaksudkan oleh wanita itu.

“Peh! Kawasan kub0r! Patutlah puan rasa tak selesa. Aduh! Tak jadilah nak beli, terima kasih puan,” katanya yang terus berIari meninggaIkan rumah tersebut.

Rakaman Yang Viral

Terima kasih kerana sudi membaca!

SUMBER/Kredit: iHangat Media

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*