(Video) ‘Lepaskan SundaI Tu!’ – Terlalu Sayangkan SkandaI, Suami Snggup Biarkan Dirinya DpukuI lsteri

Kantoi curang namun lelaki ini sanggup melindungi kekasih gelapnya dari dibeIasah oleh isteri dan beberapa orang rakannya. Dalam kejadian yang berlaku di tempat awam di Anhui, China itu disaksikan oleh orang awam dan ada yang mengambil kesempatan untuk merakam kejadian tersebut dengan telefon bimbit masing-masing.

Video menunjukkan, lelaki itu sanggup menggunakan badannya untuk melindungi kekasihnya dari pukuIan dan sep4kan bertubi-tubi dari isterinya.

Tidak berpuas hati dengan tlndakan lelaki itu, rakan si isteri bertindak menarik baju mngsa sehingga terkoyak dan menampakkan benda yang tidak sepatutnya.Si isteri dan rakan-rakannya dilihat hanya menyasarkan mngsa sedangkan si suami yang juga bersalah dalam hal itu.

Mngsa menangis dan merayu agar tidak diperlakukan sedemikian. Malangnya rayuannya tidak diendahkan dan kepalanya ditendang serta-merta.

Tiada orang awam yang sanggup masuk campur dan meleraikan pergaduhan itu. Sementara si suami pula meminta bantuan orang ramai untuk menghubungi polis menyebabkan dia dipukul dengan kasut oleh isterinya.Si suami dan kekasihnya berjaya melarikan diri sebelum polis tiba di tempat kejadian.

TONTON VIDEO DI BAWAH:

Kejadian seperti itu bukanlah satu kesalahan jenayah di tanah besar China menyebabkan ramai suami atau isteri berani berdepan dengan pasangan mereka yang didapati curang serta bertindak membelasah perampas.

Apabila mereka ditahan, kebanyakan mereka dikenakan hukuman ringan sahaja.

SUMBER/KREDIT : buletin malaysia

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*