“Sebulan kau tldur dengan aku..” – Isteri DedahSkandal Syuk Mer0yan Lagi?? Sebab Tak Angkat Telefon

Keme.lut rumahtangga yang melanda pelawak terkenal Syuk Sahar dan isterinya Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau dikenali sebagai Rossa Sera ini tidak surut, sebaliknya semakin kuat diuji.

Baru-baru ini Sera memuatnaik tangkap layar mesej perbualan skan.dal suaminya di Instagram, dan kandungan mesej tersebut mengejvtkan sesiapa saja yang membacanya.

Skandal Ded4h Dah Tidur Bersama Sebulan

Menerusi mesej perbualan yang di screenshot dari telefon suaminya itu, Sera mendapat tahu bahawa wanita berkenaan (sk4ndal) mended4hkan suaminya telah meniduri wanita tersebut selama sebulan.

Bukan itu saja, Sera juga mendapati gara-gara suaminya tidak menjawab panggilan telefon dari wanita tersebut baru-baru ini. Wanita tersebut (sk4ndal) meluahkan rasa tidak puas hatinya di dalam mesej yang dihantar kepada suaminya.

“Siap ss (screenshot) dari phone kau aku call kau pagi tadi

“Aku dah cakap kau ni meni.pu aku!!!

“Kau nak cakap apa lagi!!

“Nak explain apa lagi

“Macam mana dia ada password kau!!!

“Kau nak apa sebenarnya

“Kau menipu aku apa lagi pu***ak?

“Kau biarkan dia malvkan aku lagi???!!!

“Kenapa mesti dia tahu password kau!!!

“Sial! Kau khianat aku!!

“SEBULAN KAU TIDUR DENGAN AKU TAK ADA SEKALIPUN KAU IGNORE CALL! LEBIH SEBULAN PUN KAU TIDUR DENGAN AKU. APA SI** KAU TAKUT SANGAT. Sampai tak angkat

“Kau sah-sah bukan dekat rumah. Baru gerak balik KL bohhh!

“Siap bagi anjing baca text

“Kau tunggu kejap aku pula post” Luah wanita tersebut

Semoga Sera tabah dan kuat hadapi ujian rumahtangga yang dilaluinya ketika ini.

SUMBER/KREDIT : Murai | Foto: IG rossa.sera

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*