Su4mi Kant0i Berduaan Dngan Sk4nd4l Dalam Rumah, Su4mi Lafaz TaI4k ‘onthespot’ Dekat lsterinya

Istri tangkap suami berdua-duaan dengan perempuan lain dalam sebuah rumah, suami lafaz talak terhadap istrinya

“Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangkap suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain. Dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan dibelakangnya”Satu video yang dimuatnaik oleh seorang wanita di sosial media yang berjaya membongkar hubungan sulit suaminya dengan seorang wanita yang dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan tanpa pengetahuan beliau.

Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangkap suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain.Lelaki itu walaubagaimanapun melafazkan talak 1 terhadap istrinya pada masa dan tempat istrinya menangkap mereka berdua duaan di rumah tersebut.

Perkongsian itu mendapat lebih 200 ribu tontonan dan rata-rata netizen mengutuk tindakan si suami yang menjalinkan skandal di belakang istrinya.

Segalanya terbongkar….

Lagi Kes Curang Dalam Rumahtangga

“BILA TUHAN NAK TUNJUK” RAKAMAN LELAKI INI TIDAK SENGAJA ‘KANTOIKAN’ ISTERI CURANG DALAM RUMAH SENDIRI

“Allahuakbar.. Allahuakbar” kalimah Allah SWT diucapkan beberapa kali oleh lelaki ini apabila isteri dia sendiri ‘kantoi’ curang berdua duaan dengan lelaki lain.Satu rakaman video telah tular di media sosial dikatakan berlaku di salah sebuah taman perumahan di Melaka.

Hanya kerana tertinggal barang sebelum pergi berniaga, lelaki itu berpatah balik ke rumah dan waktu itu segalanya terbongkar.Mungkin tidak mampu pendam emosi seorang diri, pendedahan mengenai kecurangan pasangan tidak pernah ‘sunyi’ daripada media sosial.

Lebih menyakitkan hati apabila orang tersayang bertindak curang di depan mata!

Seorang pengguna Facebook, @Mohammad Hisham memuat naik video tersebut memaparkan lelaki tersebut mendakwa dia tertinggal barang dan berpatah semula ke rumah sebelum ternampak kejadian yang tidak diingini itu.

Rakaman berdurasi 44 saat itu turut kedengaran suaranya tercungap-cungap menahan marah yang berada di luar pagar rumah selain bertanya kepada isterinya jika wanita berkenaan melakukan hubungan mesra dengan orang lain.

“Saya tertinggal barang, saya patah balik. Macam ni Ya Allah Ya Tuhanku! Saya cari duit bang, macam ni dia balas. Pukul 3-4 pagi baru saya tidur. Allahuakbar,” luahnya kepada seorang lagi individu dipercayai jiran terdekat.

VIDEO:

KOMEN NETIZEN:

“Golongan ni la yg akan makan daging busuk di hari kiamat kelak sedang daging bersih dan halal ad d depan mata..Nauzubillahminzalik, semoga dijauhkan dari perkara2 yang x diingini”

“Sabar abang… Sy dapat rasa sakit nya hati abang macam mne… Sebb janda sy dulu pon sy kene sebijik macam abang ni… Sy keluar cari makan dia buat taik… Ehhh boleh pulak mak janda sy backup anak dia buat slah bukti semua ade.. dia pon dah ngaku memang tdo dengan orng lain.. mak dia backup lg anak dia yg salah bukan nak bg nasihat… Mak mertua ngn anak dia.. sama2 bangsad”

“Maaflahh,Kalau aku lahh,,Buat kenduri Arwah dahh kat situu…Polis datang buat tahlil jer,, Ex sundal akuu buat mcm tu pon dulu²,Aku dah terbangkan parang 2kaki…inikan pula Bini…Jangan buat main² oii…Panasss sialll, I feel you bro”

Salinan Report Poliss

Sumber/Kredit : AwatttSyeikhh Network

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*