Suami ‘Kant0i’ Karaoke Rumah SkandaI Malam Aildiladha, Tapi Tak Sangka BFF Coverline

Bukan sekadar penyatuan antara 2 hati, menerusi perkahwlnan juga setiap suami isteri belajar untuk berkongsi kasih sayang. Namun sejak akhir-akhir ini, nilai kepercayaan seolah-olah tak penting apabila banyak perselingkuhan berlaku dalam diam.

Memang dalam proses nak berplsah…suami ‘kant0i’ karaoke prempuan lain

Menurut Puan Nur Ewaniyy, rumah tangganya kini memang ibarat retak menanti belah susulan masih lagi dalam proses berpisah. Walau bagaimanapun, kesabarannya benar-benar teruji apabila suami ‘kant0i’ berkaraoke dengan skandaI pada malam Aidiladha lalu menerusi posting IG Story wanita terbabit. Paling tak disangka, kawan baiknya sendiri juga bantu coverline menafikan hubungan tersebut selama ini.

Sebelum ni dapat tangkap dah, bagi peluang demi anak-anak…tapi layak lagi ke untuk pertahankan?

Ujar ibu kepada 2 anak ini lagi, bukan tidak pernah cuba mempertahankan rumah tangga tersebut. Namun setiap kali peluang diberi, ia seolah disia-siakan oleh suami yang masih belum kikis ‘tabiat’ lama. Nur Ewaniyy juga akui sudah tawar hati apabila dirinya yang sering dipersalahkan apabila timbul sebarang konflik.

Pernah salah faham teruk sampai dia halau dari rumah…konon kita suka bergantung dengan duit dia

Gara-gara perselisihan salah faham suatu ketika dulu, wanita ini juga pernah dihalau dari rumah. Walaupun buat laporan di balai polis sahaja, namun sebaliknya dia dituuduh lari ikut lelaki lain.

SUMBER/KREDIT: FB Nur Ewaniyy via Kis4hdunia

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*