Suami Semangat Lain Macam? Sampai Terkeluar SkiII, lsteri Teman Dan S0k0ng Suami Main Futsal (Video)

Ramai yang cakap kehidupan bujang dan berumah tangga sangat berbeza, Hal ini kerana ketika bujang semua hal di lakukan sendiri, namun ketika berumah tangga akan ada pasangan yang menemani dan akan ada yang menceriakan hari-hari yang sunyi.

Setia teman cinta hati bermain futsal dengan member… Viral rakaman suami isteri di TikTok

Begitulah keindahan pasangan yang telah mendirikan rumah tangga sama seperti pasangan yang viral di applikasi TikTok ini. Merujuk rakaman yang berdurasi 15 saat itu, wanita yang berpakaian baju kurung setia menemani suaminya yang bermain futsal bersama rakan-rakannya.

Lain macam je suami aku punya skills bila isteri bagi sokongan… Sampai berpusing-pusing gitu

Sewaktu sang isteri berdiri di luar gelanggang dan memberikan sokongan, suaminya tiba-tiba berlagak seperti seorang pemain professional. Dengan memperlihatkan gelagatnya yang berpusing-pusing mendapatkan bola, lantas wanita tersebut tidak dapat menahan ketawa sebelum kembali memberikan sokongan.

Jangan datang kak, elok-elok game santai terus jadi tournament… Semua skills diorang keluarkan

Melihat ke ruangan komen, ramai netizen yang berasa terhibur melihat gelagat pasangan teesebut. Dalam masa yang sama, ramai juga yang sempat berkongsi pengalaman masing-masing. Rakaman itu telah mencecah lebih 400 ribu jumlah tontonan

Skill pusing tanpa bayang..

Berpusing- pusing dia..

SUMBER/KREDIT : kisahdunia via siakapbesi media

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*