KesaI Khwin ‘BlawakH1dup’, Yovtuber Dkwa Dipvkvl Di Pervt KetikaHamiI. Apa Yang Tjadi Selepas Itu Buat Dia Rasa Lagi KesaI

Di media sos1al semua orang ingin paparkan kebhagiaan, tetapi siapa sangka di sebalik kebahagiaan itu terselit dvka yang tidak semua orang tahu. Itulah situasi yang terpaksa dihadapi oleh seorang Yovtuber terkenal lnd0nesia iaitu Vioo Ryusakii yang dipercayai dik4sari suam1nya dalam keadaan berbadan dua.

Dipvkull di bhagian pe.rut

Youtuber tersebut memaklumkan bahawa lelaki berkenaan merupakan suami barunya. Malah sebelum ini, llaki berkenaan telah memberi layanan yang cukup baik terhadap diri dan anak lelakinya dan wanlta ini langsung tidak menyngka suaminya itu akan meng4sari mereka berdua.

KLIK SINI UNTUK TONTON VIDEO

Menurut sumber, wanlta ini dipercayai dipukol oleh suaminya dibagian pervt sebanyak dua kali. Meskipun ketika itu dia sudah mer4ung kesak1tan tetapi lelaki berkenaan lngsung tidak mengendahkannya. Berikutan daripada insiden itu, wanita ini telah dikejarkan ke hosptal untuk mendapatkan ra.watan. Tidak terhenti di situ, wanita ini mendkwa anak lelakinya juga turut menjadi mngsa pukol suam1nya.

Tidak mengaku, tiada bukti

Sspek bagaimanapun mengaku tidak bersalah memukol isteri dan anak t1rinya kerana tiada bukti dari rakaman CCTV mahupun video. Difahamkan, sspek telah melarikan diri sebelum Youtuber berkenaan melaporkan 1nsiden itu kepada pihak polis.

Sementara itu, Youtuber Vioo Ryusakii menerusi posting di Instagramnya menasihati orang ramai supaya tidak mudah mempercayai kata-kata lelaki kerana dia tidak mahu wan1ta di luar sana menimpa nasib yang sama sepertinya.

Jangan pernah percaya kata-kata dari lelaki kalau akhirnya kamu dapat aklbat. Sudah menumpang hdup makan, beli rkok. Sudahlah hilangkan handphone anak aku baru pakai empat bulan sekarang sudah mula pukol dan melar1kan diri.

Sumber:Vioo Ryusakii21 Via OhBulan

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*