Terkejut Tengok Reaksi Beribu Penont0n Bila Abg Viva Buat Live Di Aplikasi Tikt0k

Seorang netizen berkongsi berkenaan sesi siaran langsung di Tiktok yang menggunakan akaun atar1.8.

Ketika siaran langsung tersebut, Azwan menjawab soalan-soalam dari netizen dengan penuh humble.

Dalam masa yang sama juga dia turut menjelaskan masih belum berjumpa dengan usahawan terkenal yang ingin memberi hadiah kereta kepada beliau.

Difahamkan pemilik akaun tiktok merupakan sahabat baik kepada Azwan. Netizen turut menyeru Azwan untuk membuat akaun tiktoknya sendiri supaya mudah untuk mengikut perkembangan beliau.

Terkini beliau telah membuat akaun tiktOk sendiri atas nama Abangvivaofficial. Jom sama-sama sokong beliau.

Nama pemuda berhati murni, Azwan Omar atau dikenali sebagai ‚ÄėAbang Viva‚Äô terus mendapat tempat di hati warganet sejak beberapa hari lalu sekali gus masih trending di laman Twitter.

Terbaharu, seorang individu @rafiquemuzhaffa memaklumkan khutbah Jumaat hari ini turut menitipkan doa buat pemuda berusia 29 tahun itu selepas misi bantuan banjir dilakukannya tular di media sosial.

Masa khutbah imam baca doa for Azwan Omar, abang Viva.

‚ÄúRahmatilah hambamu yang menolong mangsa banjir walaupun ada RM50 sahaja‚ÄĚ

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan imam masjid mana yang membacakan doa tersebut. Malah, ada juga individu mendakwa sifat kebaikan Azwan disebut-sebut di beberapa lokasi masjid antaranya di Masjid Negara.

‚ÄúMasa khutbah, imam baca doa untuk Azwan Omar, abang Viva. ‚ÄėRahmatilah hambamu yang menolong mangsa banjir walaupun ada RM50 sahaja‚Äô.

‚ÄúJemaah satu masjid doakan untuk dia, mungkin satu Kuala Lumpur kalau khutbah dan doa diseragamkan,‚Ä̬†tulis @rafiquemuzhaffa.

Abang Viva, nama dia disebut sewaktu khutbah Jumaat today in a few places.

Orang2 camni lah yg kita kena doakan pd setiap solat Jumaat. Mereka berbakti untuk ummah. Mereka contoh Islam yg baik.

Punyalah power brader Azwan Omar ni datang tolong orang banjir, nama dia disebut dalam doa kat masjid negara.

Disebut dalam doa kat Masjid Negara…

Sementara itu, seorang lagi individu @ushardaniele memuat naik satu ciapan meminta orang ramai sekiranya terdapat nombor telefon bagi menghubungi Azwan kerana mendakwa pihak Perodua mencari pemuda berkenaan.

Perlukan ‘contact’ dia dengan segera

Sumber/Kredit:tambah keju

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*