Lepas Tular Kereta Gadls Kena ‘Bog3I’ , Mekanik Terus Hantar Mesej??

Sebelum ini, tular di media sosial mengenai perkongsian seorang gadls dipercayai telah ditipu oleh seorang mekanik yang pernah berurusan dengannya. Difahamkan, kereta tersebut telah dihantar bagi tujuan untuk dibaiki dan diubah suai mengikut spesifikasi yang diinginkan olehnya.

Video tersebut bagaimanapun, meraih simpati daripada wargamaya yang kasihan dengan nasib yang menimpa gadls ini.

Tiba-tiba dapat pesanan

Terbaru, gadls ini menerusi video di laman TikTok, tampil berkongsi tangkap layar perbualan bersama mekanik yang bertanggungjawab membaiki keretanya. Ujar gadls ini, dia ‘terkejut’ susulan mendapat mesej daripada lelaki berkenaan sedangkan, mekanik tersebut pada mulanya dikatakan seolah-olah melarikan diri.

Semalam video viral, tetiba pagi ini mekanik dia WhatsApp pula. Padahal semalam, masa pergi bengkel dia call tak angkat, WhatsApp pun tak balas ha. Tiba-tiba WhatsApp.

Menerusi mesej yang dihantar, mekanik tersebut menjelaskan gadls ini boleh mengambil kereta pada hari Ahad, dan turut menjelaskan mengenai keadaan kereta tempoh hari.

Salam Ain, hari Ahad ni dah boleh ambil kereta. Confirm siap Sabtu. Naik enjin je lagi.

Hari Sabtu dan siap cat pasang. Enjin hari itu belum pasang sebab ada perubahan. Tak jadi pasang turbo kan.. Ok…kalau siap Sabtu ambil hari Sabtu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen dipercayai sempat memberikan cadangan kepada gadls ini supaya membuat laporan kepada pihak berwajib.

Video penuh:

Buat laporan!

Janji tinggal janji

Bercerita lebih lanjut, mekanik itu juga sempat menjelaskan kepada dia (gadls) biar kereta tersebut lambat asalkan hasilnya memuaskan hati dan bukannya kerja cincai.

Ya Allah mengigil tangan tahan ma.rah, sedlh tengok kereta macam ini. Banyak kali call, banyak alasan dibagi. Hari ini nekad terjah bengkel dia. Luluhnya hati aku. Sedlh lagi banyak daripada ma.rah. Banyak kenangan dengan kereta ini.

Jadi, hari ini saya nekad ajak kawan saya perempuan dua orang pergi tengok bengkel dia. Tapi, dekat depan tu ada 4-6 biji kereta yang terbengkalai dekat depan tu. Saya punya kereta je dia tutup dengan canvas yang warna biru tu.

Namun, sehingga kini tidak ada maklum balas yang diberikan oleh mekanik yang bertanggungjawab kepada keretanya.

SUMBER/KREDIT : Ain_Jeman via express news

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*