“Tak Sempat Habiskan Azan…” Ahli Kariah Surau MeninggaI Dunia Ketika Melaungkan Azan Subuh

Setiap orang mestilah meng1mpikan pengakhiran yang baik. Begitulah juga dengan kehidvpan, kalau riwayat kita ditamatkan ketika mel4kukan perkara yang b4ik, orang akan kenang dan ing4t kita dengan kebaikkan yang kita b4gi tu.

Ada satu kisah y4ng viral di media sosial 9 bulan yang lalu pasal seor4ng ahli kariah surau di Shah Alam telah dijempvt Ilahi ketika melaungkan azan subuh. Ikvti thread twittervirall untuk mengetahui lebih lanjut.

Tak sempat habiskan azan

Begitulah kejadian yang berlaku di sebuah surau di Shah Alam. Semoga roh Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Allahu.. meremang admin baca. Entah macam mana kita nanti saat tiba masa kita dijemput Illahi.

Nampak tu niat murni seorang insan yang nak berbakti kepada orang lain. Indah sungguh saat pemergian yang tak diduga itu.

Admin mengucapkan takziah kepada keluarga Arwah. Semoga keluarga Arwah tenang dan cekal dalam menerima ujian daripada Allah SWT ini.

Sumber/Kredit: larjuna tv

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*