Tak dapat menahan sebak, DSV menangis, perkahwinan tak direstui anak?

Kisah percintaan antara jutawan kosmetik terkenal Datuk Seri Vida bersama dengan bekas pembantu peribadinya kini bukan lagi rahsia. Terbaru dikatakan pasangan sama cantik sama padan ini bakal bernikah pada bulan disember nanti.

Memetik laporan dari rotikaya, semalam Vida ada membuat IG Live memohon doa dari semua netizen agar anak perempuannya, Cik B dilembutkan hati untuk menerima segala keputusan.

“Cik B perlukan masa, you guys boleh tolong tak, minta tolong doa. Doa saya ni ibu memang lah In Shaa Allah makbul tapi nak makbul cepat supaya lembut hati Cik B dalam semua urusan,” katanya.

Menerusi IG Live itu, Vida dilihat mengalirkan air mata dan sebak apabila bercakap mengenai Cik B yang sentiasa mahukan yang terbaik buat anaknya itu.

Perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut meminta agar diberi masa kepada Cik B. Kata netizen lagi, Cik B sentiasa menyokong ibunya namun bimbang jika dikecewakan lagi.

Berikut adalah beberapa respon dari netizen yang sempat diambil.

Terdahulu, Vida berkata dia belum mempunyai keberanian untuk berbincang mengenai hal perkahwinannya dengan anak-anak terutamanya dengan Cik B.

SUMBER/KREDIT : ROTIKAYA

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*