Warga Cyberjaya ‘Gempar’ Keadaan Awan Tebal Muncul Di Langit Petang Semalam “Gelap & ‘Menakutkan?”

Indah tetapi menakutkan, itulah yang dapat digambarkan apabila melihat foto-foto keadaan awan di Cyberjaya yang viral di media sosial sejak petang semalam.

Menerusi beberapa kiriman yang dimuatnaik di Facebook dan Twitter, rata-rata penduduk di Cyberjaya terkejut apabila melihat keadaan awan yang gelap dan tebal itu muncul secara tiba tiba.

Namun, keadaan itu juga dirasakan normal kerana menandakan bahawa memang hujan akan turun.

Terkejut tengok awan

Be careful guys…

Terkejut tengok Awan kat luar

Melalui ruangan komen komen netzen di page Cyberjaya Community, ada yang mengatakan bahawa awan itu seakan awan Arcus yang biasanya kelihatan ‘bergulung’ dan ‘terhampar’ di langit seperti karpet. Ia kebiasaannya dikaitkan dengan ribut petir dan hujan lebat.

SUMBER/KREDIT : Cyberjaya CommunityCyberjaya Info Via SK

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*