Isteri Mngsa Buka Cerita Sebenar Apa Yang Berlaku “Dia Bawa Kereta Saya ke Balai P0lis,Dia Buat Laporan Ke Atas Saya Pulak…”

LEGA dan tenang. Demikian luahan rasa wanita bernama Amira Nabila apabila suaminya ditahanReman untuk membantu siasatan polis selepas videonya mengam0k dan memec4hkan Cermin kereta tular di media sosial.

D4kwa Amira Nabila Edy Rozimy, 24, kejadian yang berlaku pada 14 Disember lalu seperti yang disaksikan umum bkan kali pertama berlaku dalam rumah tangga mereka.

Menerusi panggilan video dengan mStar, Amira yang berasal dari Alor Setar, Kedah menceritakan semula tentang kejadian berkenaan.

“Selepas dia pec4hkan tingkap, dia ambil anak saya yang sulung. Saya pula undur kereta sampai ke depan rumah dan bawa anak kedua masuk ke dalam rumah.

“Saya tk m4tikan enjin kereta. Kemudian dia datang ke rumah dan tinggalkan anak yang sulung tadi dan dia bawa kereta saya ke balai polis. Dia buat laporan ke atas saya,” katanya kepada mStar.

Untuk rekod kejadian dalam video tular itu berlaku di Lorong Panglima Jalan Teluk Wanjah, Alor Setar.

Amira mempunyai dua cahaya mata lelaki yang berusia tiga dan satu tahun.

Pasangan ini sudah tidak tinggal bersama sejak April lalu dan sedang dalam proses pencer4ian.

kisah sebelum ini,

“Depan anak2 juga nak tunjuk perangai” Konon nak beri anak dult, suami b4ran pec4hkan cermin tlngkap kereta isteri

Masalah rumah tangga dalam kalangan orang muda ketika ini semakin kerap berlaku. Benarlah orang kata ujian dalam perk4hwinan memang berat dan hanya mereka yang sabar dan matang mampu menghadapinya.

Namun, jika melibatkan keke.rasan dan boleh mengundang ba.haya kepada keselamatan diri, rasanya pasangan sebegitu harus dielakkan dan tldak lagi terlibat dalam perkahwinan yang ‘menaku.tkan’ itu adalah pilihan yang tepat.

Pec4hkan cermin kereta

Hal ini samalah seperti perkongsian seorag wanita yang memuat naik satu video suaminya telah datang menghampiri kereta dengan memec4hkan cermin kereta.

Situasi panlk itu dirakam oleh Amira Nabila dan merasakan tlndakan suaminya sangat melampau kerana menyebabkan keruglan.

Konon nak beri anak2 duit

Menurut posting yang dibuat, pada awalnya lelaki itu memaklumkan ingin memberikan duit belanja buat anak-anak, namun bertindak agresif apabila menyedari yang Amira hanya membuka tingkap sedikit sahaja.

Wanita itu menjelaskan yang dia berbuat demikian kerana sebelum ini dia pernah membuka tingkap penuh namun dokumen penting dirinya telah dibawa lari.

Beberapa ‘drama’ dan ugutan yang diperoleh daripada suaminya ini membuatkan dia lebih berhati-hati dan tidak sangka kali ini tingkap keretanya diperlakukan sedemikian. Nasib menyebelahinya dan anak-anak kerana tldak ada sebarang kecderaan beraku.

Dalam proses cer4i

Untuk mengelakkan daripada salah faham orang ramai, Amira menyatakan yang dia dan suami dalam proses bercer4i dan sudah berbulan tidak tinggl sebumbung.

“kami dalam proses pencer4ian , dan sudah tak duduk skali sejak april 2021. jdi statmnt ni aq bawa kluaq sesiap sebelum ada orang lain dok plotwist certa jadi kot lain lepas tu dok claim aku putaq belit bagi caca merba keadaan ka apa ka aku ada video ni sbagai bukti.” tulisnya.

Tk guna punya j4ntan

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan pelbagai komen dengan mengakui ‘ser.am’ melihat tlndakan lelaki berkenaan.

Mereka juga berasa ger.am apabila suami yang diharap menjadi pelindung keluarga berperangai bladap seperti itu lebih-lebih lagi dihadapan anak-anak yang masih kecil.

Buat report p0lis je sis

Kesian dekat anak-anak

Sumber/Kredit : mstar, omm, popairnws

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*