Tular Rakaman Lelaki Kalah, Ditinggalkan Makwe Kerana Dapat Pakwe Baru Naik Kereta ‘Honda’

Video rakaman ada disediakan dibawah artikel

Sangkakan ada motor saja sudah cukup zaman sekarang jika nak ambil anak dara orang?

Jawapannya tidak! dah tentu jika nak berkahwin dengan seseorang dah tentu kena ada motor + kereta + rumah, paling tidak pun kena ada rumah sewa sudah cukup.

Tapi kalau takde kereta memang agak susahla kalau seseorang itu nak berkahwin, bila bakal isteri engkau lahirkan anak engkau nanti engkau akan tahu transport kereta ni adalah penting.

Tapi bagaimana pula jika seseorang lelaki itu sudah ada kereta, tapi dia still ditolak cintanya oleh gadis pilihan atas alasan gadis pilihannya itu memilih lelaki yang pakai kereta “H0nda”.

Hah mesti panas dengar, sebenarnya bukanlah sangat jenama H0nda tu, mungkin atttude engkau buat dia memilih lelaki lain. Misalnya engkau kerja pun takda. H0nda tu hanya kebetulan sajalah!

Tapi ada orang cakap pula orang yang pakai kereta H0nda ni pun kais pagi makan pagi, kais petang pun makan megi, duit pun korek tabung semata-mata nk pakai h0nda, sanggup bayar bulan-bulan tinggi tapi makan tak cukup.

Sila tonton video viral dibawah dan anda tentukan sendiri

Komen komen warga maya

Pastu jangan bila dah khwin, yang si perempuan mengaduu dekat KRT kenapa suami buat ja.hat atau sebagainya, walaupun berc1nta (ha.ram), hbungan sesama manusia tetap kena jaga. Kita buat orang kece.wa, kita khi.anat apa yang dijanjikan tetap ada balasannya. Jangan guna tiket ā€˜berci.ntaā€™ boleh saki.tkan ha.ti orang, boleh buat hidup orang separuh gi.la.

Keta tu milik bank..hutang bank pun x habis byr..silap2 kena tarik2

bertabah lh..pedih bro..

Jadi…. terpulang lah pada pompuan siapa dia nak ikut….. yg dia rasa lebih yakin….

bunga bukan sekuntum.. cari la yg menghargai waktu susah senang..

Sumber Video : Viralmeletop

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*