Netlzen B0ngkar Gambar Kahwin DrHanafi Dengan Bekaslsteri? Rupanya Macam Inilah Isteri Dia

Sejak dua hari lalu, viraI mengenai nama Hanafi di media s0siaI. Ramai tertanya-tanya siapa Hanafi sehingga namanya menjadi bualan ramai netlzen.

Malah, apa sahaja isu diperkatakan pasti ada netlzen meninggalkan k0men nama Hanafi. Tak pasal-pasal ramai Hanafi di Malaysia kena tempias. ahahaha

Tidak kurang juga, hari ini tular perkongsian seorang wanita seolah mempertahankan ā€˜Hanafiā€™ dengan memuat naik 5 sebab kenapa ā€˜Hanafiā€™ curang.

Rupanya, baru-baru ini seorang wanita berjaya menangkap suaminya yang berlaku cur4ng dengan wanita lain di rumah sewa mereka sebelum dia dicer4ikan.

Memetik laporan Kosmo, wanita itu meluahkan dia mula curlga dengan suaminya tiga hari sebelum kejadian berlaku pada 5 November lalu apabila suaminya sering memberi alasan bagi mengelak berjumpa dengannya.

Wanita itu berkata dia tergerak hati untuk memeriksa telefon suaminya dan lebih kecewa ada gambar dengan perempuan lain di dalam bilik tidur rumah sewa suaminya.

Kata wanita itu lagi, bekas suaminya ada menghubunginya beberapa hari lalu untuk memohon maaf namun dia belum dapat menerima permohonan maaf tersebut.

Kisah tular ā€˜Hanafiā€™ itu mendapat pelbagai reaksi daripada netlzen yang mendoakan agar wanita itu tabah menempuhi dugaan.

Netizen B0ngkar Gambar Kahwin Dr Hanapi Dengan Bekas Isteri. Ramai Yang Puji Bekas Isteri Cantik

Luluh hati seorang isteri yang mempunyai 1 orang anak bersama Bekas suami Dr Hanapi apabila beliau sendiri menangkap suaminya berdua-dua disebuah rumah sewa bersama perempuan lain. Kecewa Memang Kecewa.

Memang nama #drhanapi trending giler-giler 1-2 hari ni. dimana mana media sosial #drhanapicurang mesti ada.

Semasa admin merayau2 di facebook mencari bahan artikel, admin ternampak 1 post ada gambar Perkahwinan dr hanapi bersama bekas isteri. admin percaya post tu mesti dari Jurugambar semasa majlis perkahwinan mereka dahulu.

Netizen ni cepat betul buat kerja. Dari mata admin Bekas Isteri Dr hanafi ni da cukup cantik. bekerjaya pulak tu kan.

Amboi Dr Hanafi senyum sampai ke telinga

Admin sempat menjenguk di ruang komen. Rata2 memuji Bekas Isteri Dr Hanafi

<h1″>Lawa Bini dia

Baru 3 Tahun Da Bosan Ke?

Jadi apa pendapat Korang. Usia perkahwinan baru 3-4tahun. Jadi Kes Mcm ni Da Bosan ke?

Segalanya terbongkarā€¦.

Sumber/Kredit: limauasamboi & ASN

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*