Ustaz Kazim Elias Kini Dibawa ke Unit Kecemasan. Mohon Doa Orang Ramai Untuk Kesihatan Beliau

” Baru balik hospitaI, doc bagi ubat gastrik. mcm tu rasanya sakit gastrik.. Allahu akbar. InsyaAllah kalau ok.. saya nak buat live FB macam selalu balik. Esok jam 2.30ptg seperti biasa, tak sabar nak nyanyi lagu permintaan, rasanya paling banyak permintaan ialah lagu Dendang Perantau..”

Itu ‘posting’ dimuatnaik Penceramah bebas, Datuk Mohd Kazim Elias (DUKE) atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim kira-kira 20 jam lalu sambil berkongsi sekeping gambar baru keluar dari hospitaI.

Bagaimanapun, sebentar tadi Ustaz Kazim sekali lagi memuatnaik ‘posting’ memberitahu beliau kembali tidak sihat dan telah dimasukkan ke hospitaI.

Pembantu Peribadinya ketika dihubungi berkata, penceramah itu dibawa ke unit kecem4san HospitaI Raja Permaisuri Bainun (HRPB) di sini 2.30 petang semalam untuk membuat pemeriksaan kesihatan.

” Ustaz sekarang s4kit dan kurang sihat, jadi kami membawanya ke hospitaI semalam dan ustaz sudah dibenarkan pulang ke rumah.

” Selepas balik ke rumah ustaz mengadu masih lagi berasa s4kit pada bahagian belakang dan perutnya juga meng3mbung,” katanya.

Menurutnya, doktor yang membuat pemeriksaan sudah memberikan ubat dan memaklumkan bahawa keadaan kesihatannya dalam keadaan baik.

” Kami membawanya juga ke hospitaI semalam kerana bimbang ada batu k4rang, tetapi doktor kata tiada dan semuanya elok.

” Tetapi yang kami hairan ustaz tetap mengadu berasa terlalu s4kit pada bahagian belakang,” katanya.

Katanya, pihaknya akan memaklumkan kepada semua daripada semasa ke semasa berkenaan tahap kesihatan Mohd Kazim.

Terdahulu, Mohd Kazim dalam laman media sosial akaun Facebook miliknya memuat naik status berkenaan tahap kesihatannya yang agak merosot sejak kebelakangan ini.

Di dalam hantaran berkenaan beliau turut mengucapkan terima kasih kepada semua sahabat yang memberikannya nasihat dan petua.

Warganet mendoakan kesihatan Ustaz Kazim

Sementara itu, berita tentang keadaan kesihatan Ustaz Kazim Elias yang tidak sihat telah tular di media sosial. Rata-rata warganet mendoakan agar pendakwah terkenal itu diberi kesembuhan.

Malah ramai merindui kelibat beliau memberi ceramah live di Facebook beliau.

” Rasa sedih jer beberapa hari tengok ustaz tak sihat..tengok ustaz gagah juga buat live petang-petang tu sayu jer hati…Ya Allah kurniakan lah kesihatan dan kesembuhan yg baik buat ustax Kazim supaya dia dpt meneruskan dan menyampaikan dakwah” tulis Syamil

” Uztaz dok hopital lagi cepat sembuh.. ramai kawan kawan kat hospitaI tu boleh teman. rajin rajin mkn ubat rehat rehatkan diri, dah sembuh boleh buat live lagi” komen Iskandar

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*