“Menyeramkan! Abang P0lis Silap Tegur Lagi” Viral Rakaman Entlti MisteriGanggu Angg0ta SJR

Sesungguhnya, sisi gelap dan cerah kehidupan ini sudah dijadikan Allah SWT bagi menunjukkan kekuasaan-Nya yang tiada tandingan.

Kita hanya makhluk kerdil yang sentiasa berada dalam kehendak-Nya dan tidak mampu melakukan apapun tanpa kudrat pemberian-Nya. Syaltan, lblis, jln sentiasa berlegar-legar di sekililing kita.

Cuma manusia tidak diberikan mata kasyaf untuk melihat kehidupan makhluk-makhluk ghaib ini. Andai dibuka hijab, tentu sekali kita akan dapat melihat alam ghaib yang dikatakan mlsteri yang sahaja ingin mengganggu dan meny. esatkan pemikiran manusia.

Pelbagai cara digunakan. Kisah manusia dig.anggu, diusik atau dis.akat sering kita dengar di sekitar kehidupan kita.

Terima kasih buat anggota polis dan tentera yang berkhidmat siang dan malam menjaga di s.ekatan jalan raya (SJR) sepanjang tempoh pelaksanaan fasa pertama P.erintah Kawalan Pergerakan 3.0 (PKP3.0).

Selain menjaga lalu lintas pasukan barisan hadapan itu perlu peka keadaan sekeliling khususnya pada waktu malam.

BERGOYANG DAN GELENG KEPALA GANGGU POLIS

Sebuah video s.eram disediakan di akhir artikel telah dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali zarulshahfiqrie baru-baru ini mengenai seorang individu dipercayai anggota polis sedang merakam kelibat p.ocong yang berada di kawasan SJR tempatnya bertugas.

Apa yang meny.eramkan, p.ocong itu seolah-olah menggoyangkan badannya ketika berdiri di belakang rimbunan pokok pisang sambil mengeluarkan bunyi kuat yang meny.eramkan.

Anggota yang berani itu dilihat berjalan menuju ke arah pokok pisang tersebut untuk meny.iasat apa yang berlaku.

Sehubungan itu, ramai netizen yang menonton video tersebut memuji t.indakan anggota yang berani mendekati kawasan keberadaan pocong terbabit.

Lebih menambah dramanya, ada juga yang berkongsi pendapat bahawa pokok pisang itu adalah lokasi kegemaran makhluk halus seperti p.ocong dan p.ontianak.

Melihat c.abaran tersebut, begitulah kuatnya semangat anggota polis dan tentera yang berkhidmat siang dan malam menjaga di sekatan jalan raya (SJR) sepanjang tempoh pelaksanaan fasa pertama Perintah Kawalan Pergerakan 3.0 (PKP3.0).

Selain menjaga lalu lintas pasukan barisan hadapan itu perlu peka keadaan sekeliling khususnya pada waktu malam dan lokasi yang dikelilingi hutan dan semak.

Reaksi Orang Ramai

Bak kata pepatah, alah b.isa tegal biasa. Terima kasih f.rontliner!

SUMBER/KREDIT : ONlinemalaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*