Disangka ‘Mat Saleh’ cari ‘duit tepi’, rupanya ‘cleaner’ kacak asal dari Pakistan

Baru-baru ini, tular akan video yang memaparkan seorang lelaki kacak bekerja sebagai cleaner ditemui di Putrajaya telah menjadi perhatian ramai.

‘Cleaner’ kacak jadi perhatian

Menerusi video yang dimuat naik oleh pengguna TikTok dikenali sebagai Maya Suhaimi itu memaparkan lelaki berwajah tampan itu sedang leka membersihkan tong sampah di kawasan tersebut.

Klik disini untuk lihat Video Dari Tlkt0k

Malah, pada awalnya pelbagai tanggapan warganet berhubung lelaki berkenaan bahkan ada yang beranggapan dia sebagai model yang membuat konten.

Bagaimanapun, apabila Maya Suhaimi bertemu kembali dengan pekerja tersebut dan bertanya secara langsung mengenai diri lelaki berkenaan.

Nama belakang ada ‘Khan’

Menurutnya, pekerja itu berasal dari Pakistan dan mempunyai nama ‘Khan’ di belakangnya. Dia memang bekerja sebagai ‘cleaner’ di Putrajaya.

Klik Disini untuk lihat video dari Tlkt0k yang kedua

Pejelasan itu sekali gus menafikan segala tanggapan yang dibuat netizen dengan ‘berfantasi’ mengatakan lelaki itu adalah agen rahsia ataupun aktor kacak yang sedang membuat konten.

Melihat ke ruangan komen, rata-rata warganet kagum akan ketampanan lelaki berkenaan malah ada yang mencadangkan agar pekerja berkenaan dijadikan model kerana paras rupanya itu.

Boleh jadi model ni

Tak pasal kena fitnah

Pakistan banyak helok2

Sumber/Kredit:TikTok (Maya Suhaimi via redaksi

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*