“Ehh Banyaknya Nyamukk?” Leher suami ada kesan merah, Bila ditanya pengantin baharu kata nya

Bukan mudah bagi menjalani perhubungan jarak jauh (PJJ), apatah lagi baru mendirikan rumah tangga. Dapat pula pasangan yang bekerja sebagai badan berunif0rm, pasti berat hati untuk ‘berpis4h’ buat sementara.

Terbaharu, seorang pengguna Twitter xexeyaya berkongsi satu video memaparkan sepasang pengantin baharu di sebuah lapangan terbang didkwa terp4ksa menjalani PJJ kerana si suami berkhidmat untuk negara.

Video dipercayai diambil semula daripada akaun TikT0k milik pengantin wanita itu bagaimanapun membuatkan warganet berbual perkara lain dan bukannya mengenai ‘perpis4han’ tersebut.

“Katanya baru kahwin, suami kena pergi bertugas. Tapi kan aku je ke nampak eh,” tulis xexeyaya pada ciapan berkenaan.

Semuanya gara-gara segelintir netizen mendkwa mereka ternampak suaminya mempunyai beberapa kesan Iebam seperti tomp0kan mer4h pada bahagian Ieher sekali gus mengund4ng persoalan ramai.

Ciapan itu diulang kicau lebih 150 kali dan menerima 328 tanda suka selain k0men net!zen yang memberikan pelbagai reaksi mengenai ‘puunca’ terhasilnya kesan merah tersebut.

Selain komen berunsur kiasan dan gurauan, ada juga segelintir lndividu bersangka baik mendkwa ia mungkin akibat aIergik, tanda lahir, kesan gig!tan nyam0k atau rawatan bekam ‘dilakukan’ oleh lelaki terbabit.

“Gasak laa..yg di kokak, suami dia.
Cuma..aku mmg x minat menda alah ni

“Koat yea pun jangan lah tunjuk sangat rakus tue sangat simpan lah sikit malu je dah lah behijap pas tue buat pulak lobek2 can tue aduhhhh nampak sangat macam kau ermmmmm

“kjadian ini belaku di sbbkan dua2 pihak tidak sedarkan diri..

Walau bagaimanapun, carian mendapati video di akaun TikT0k wanita berkenaan sudah tiada dipercayai telah dipadam atau mungkin bertukar ke m0d privasi.

Sumber/Kredit : xexeyaya / omm via citermaya

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*