Baru 4 Bulan Bercinta, Gadis Terharu Pakwe Janji Suap Makanan Sampai Tua. Lihat Apa Terjadi…

Dalam menjalin hbungan cinta, semua perkara yang dilakukan oleh pasangan menjadi indah sehingga boleh tersenyum seorang diri.

Apatah lagi ketika dating, si lelaki terutamanya perlu ‘bertukar watak’ gentleman dimana sedaya upaya memenuhi kehendak dan melayan teman wanita dengan penuh kasih sayang.

Video ada di bawah sekali..

Bagi seorang gadis Sofianorhanie Sabari, dia pasti berasa bertuah apabila memiliki kekasih hati yang gemar menyuapkannya makanan setiap kali mereka bertemu.

Momen sweet berkenaan dik0ngsi gadis berusia 23 tahun itu menerusi sebuah video di platform TikT0k sehingga mengundang perhatian ramai.

Layan seperti seorang b4by…

Menerusi video berdurasi 20 saat itu, dia yang mesra dipanggil Phia menulis pada kapsyen, teman lelakinya Haris pernah berkata akan terus melakukan perkara tersebut hingga ke hari tua.

Difahamkan, pada Mac lalu, genap sebulan mereka menjalin hubungan cinta selepas mula berkenalan melalui hantaran mesej di laman lnstagram dan bertukar nombor telefon.

Menerusi video berdurasi 20 saat itu, dia yang mesra dipanggil Phia menulis pada kapsyen, teman lelakinya Haris pernah berkata akan terus melakukan perkara tersebut hingga ke hari tua.

“When he said: Sampai tua pun I akan suap you makan,”

Difahamkan, pada Mac lalu, genap sebulan mereka menjalin hubungan cinta selepas mula berkenalan melalui hantaran mesej di laman Instagram dan bertukar nombor telefon.

“Has been a month knowing you. Thank you”

Video suapan itu meraih satu juta tontonan selain lebih 4,000 komen warganet yang memberikan pelbagai reaksi dimana kebanyakan seolah-olah cemburu melihat ‘kemanisan’ pasangan tersebut.

I’m in pain watching this!

Nasihat bersama..

Semoga hubungan kekal hingga ke j1njang pelamin ya! S1a-s1a kalau terpvtus di tengah jalan, rug1 masa dan tenaga gitu.

‘Tak kenal maka tak cinta’. Bila dah kenal, barulah tahu macam-macam perangai yang ada dalam diri pasangan.

Ini belum lagi peel kita. Dengan benar-benar mengenali pasangan anda, akan menghasilkan sifat kasih, setia, bertanggungjawab dan fokus untuk menjaga kebajikan pasangan, menghiburkan dan saling melengkapi.

Asasnya adalah menerima pasangan tanpa syarat dan berniat untuk menjana kejayaan dan seterusnya kekal aman bahagia hingga ke jannah.

Dr. Ahmad Kamal Ariffin, Pakar Kaunseling Keluarga berbincang lebih lanjut tentang isu ini.

Allah jadikan sesuatu ada sebab dan hikmahnya. Ia sama juga dengan nikmat hidup sebagai pasangan suami isteri.

Ada cabaran, ujian dan balasan yang bakal menanti di kemudian hari. Dalam membina mahligai cinta pasangan suami isteri, perkara paling asas adalah saling mengenali. Masalahnya, adakah anda benar-benar kela pasangan anda

Akhir Kata

Semoga hubungan kekal hingga ke jinjang pelamin ya! Sia-sia kalau terptus di tengah jalan, rugi masa dan tenaga gitu.

Lihat video ini:

Sumber/Kredit: mediaviral dan OMM

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*