(Video) ‘Lorong Ni Mmg Port 0rng ɢɪʟᴀ ꜱᴇᴋꜱ Ke?’ – Gadis Nyris Jdi ᴍᴀɴɢꜱᴀ Lelaki ɢɪʟᴀ ꜱᴇᴋꜱ di Lorong Limau Manis, Kota Bharu

Kamera litar tertutup di Lorong Limau Manis, Kota Bharu, Kelantan, sekali lagi berjaya merakam perbuatan seorang lelaki yang cuba melakukan ɢᴀɴɢɢᴜᴀɴ ꜱᴇᴋꜱᴜᴀʟ terhadap seorang wanita.

Dalam kejadian yang berlaku pada pagi 27 April 2021, video berdurasi empat minit itu menunjukkan sspek berbasikal berulang alik di lorong tersebut untuk mencari mngsanya.

Setelah mendapati kehadiran seorang wanita di dalam kereta yang diparkirkan di tepi jalan, sspek mula mendekati kereta tersebut.

Mangsa pada awalnya menyangka sspek meminta duit, lalu dihulurkan wang kertas RM1. Sspek mengambil wang tersebut dan sesekali cuba membuka zip seluarnya membuatkan mngsa terkejut.

Namun suspek membatalkan niatnya berikutan ada beberapa buah kereta yang memasuki lorong tersebut dan meneruskan kayuhannya ke depan.

Di kesempatan itu, mngsa segera keluar dari kereta dan pada waktu yang sama sspek terus datang mengejar dari belakang. Mngsa yang ketakutan segera melarikan diri.

Mujur ada pemandu berhampiran ternampak kejadian itu terus menjerkah, “Ooi! Nok buat gapo tuh?!” membuatkan sspek terus melakukan pusingan U dan beredar dari lokasi kejadian.

Golongan wanita dinasihatkan untuk sentiasa berhati-hati dan memastikan keadaan sekeliling selamat dari sebarang ancaman penjnayah yang hanya menunggu masa untuk mendapatkan mngsanya.

Sumber/Kredit : Facebook Yu KH, thereportermy

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*