Madammu Kena Lempang Dgn Suami Waktu Live. Netizen Kata Memang Tak Patut Suami Dia Buat Macamtu?

Sebut saja nama Madammu atau nama sebenarnya Eriyca Baiduri pasti ramai mengenali usahawan kosmetik itu yang sememangnya cukup jelita.

Baru-baru ini hangat diperkatakan mengenai video dimuat naik oleh pengasas produk jenama Noir itu, dimana telefon bimbitnya hilang.

Menerusi video tersebut, bagaimanapun telefon miliknya akhirnya ditemui di dalam bonet kereta.

Kedengaran, Madammu ā€˜membebelā€™ menyalahkan suaminya telefonnya berada di bonet kereta.

Bagaimanapun, tindakan suaminya menimbulkan rasa kurang netizen dilihat menampar isterinya yang tidak berhenti membebel selepas meminta Madammu diam seketika.

Netizen Mula Luahkan Rasa Kurang Selesa Dengan Apa Yang Terjadi

Diruangan komen, rata-rata netizen berpendapat tindakan itu seolah sudah menampakkan ā€˜red flagsā€™ meskipun dilihat tampar secara lembut.

ā€œItu Lempang Manja, Bukan Kasarā€

Kata seorang netizen, jika mereka berada di tempat Madammu pasti akan rasa tidak selamat serta mendakwa suaminya mudah hilang sabar.

Dalam pada itu, ada yang berpendapat meskipun ianya tindakan menampar itu spontan dan nampak lembut namun ia bukan perkara yang kelakar.

Sementara itu, ada yang mempertahankan pasangan itu kerana mungkin mereka hanya bergurau namun hairan apabila ada netizen bertelagah disebabkan tamparan tersebut.

Tidak kurang juga ada yang berpendapat adalah lebih baik jika tidak perlu rakam atau kongsikan video seperti itu kerana bimbang menimbulkan salah faham netizen sedangkan mungkin itu cara mereka bergurau suami isteri.

Sumber/Kredit: Gulapop via ASN

PERHATIAN:Ā PihakĀ Kualalumpur ViralĀ Ā tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komentar yang telah diberikan oleh pembaca kami. Kerana ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komentar anda disini. PihakĀ Kualalumpur ViralĀ juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*