Seronok Posing Ambil Gambar Dengan Motor Tapi Gambar Terakhir Dia Buat Semua Orang Tak Berhenti Ketawa

Dengan teknologi yang semakin pantas berkembang dan bermacam macam aplikasi di telefon bimbit yang ada sekarang terutamanya media sosial membuatkan kita akan rasa tak senang duduk jika tak memilikinya atau memuat turun kepada gadjet kita sendiri.

Video Penuh Berada Di Bawah Artikel

Facebook, Instagram dan Twitter telah lama berada di media sosial kemudian munculnya Tik Tok, Musically, Smule dan bermacam macam lagi. Rata rata yang menggunakan aplikasi ini adalah remaja. Soal senonoh atau tidak semua letak tepi dan soal aurat ditutup dengan elok pun ada segelintir seperti tidak mengambil kisah.

Tetapi tidak semua yang begitu, jika dilihat gambar gambar menjadi menarik (jika elok) dan menjadi tatapan umum. Ada yang sampai memenangi anugerah seperti adik Syukor Khamis yang bergambar dengan kerbau belaan ayahnya sendiri. Daripada ramai tidak kenal, nama adik ini menjadi tular sehingga menjadi popular seperti selebriti.

Ambil Gambar Tak Agak Agak Posing..

Satu video yang dimuatnaik ke laman sosial menunjukkan seorang gadis sedang ber’posing’ di sebelah motorsikal. Gadis ini terlalu asyik mengayakan pelbagai stail posing sehingga sesuatu yang tak dijangka berlaku.

Video ini dimuatnaik semula (tidak tahu pemilik asal) oleh satu halaman facebook bernama Group musik. Video yang berdurasikan 30 saat ini telah mendapat hampir 4500 perkongsian, 24 ribu likes dan hampir mencecah 900 komen. Video ini dimuatnaik tidak sampai 24 jam. Video ini dipercayai berasal dari Indonesia, gadis gadis Malaysia jangan buat begini ye.. hehe!

Mari lihat apa sebenar yang terjadi kepada gadis tersebut ..

Habis ketawa rakan rakan gadis ini, bukan nak tolong dulu. Sakit tu kena hempap dengan motor. Harap selepas ini gadis ini atau sesiapa sahaja berhati hati lah ketika buat posing. Nasib baik tidak kena cedera yang teruk. Motor begitu berat juga.

Artikel By: KL Viral

Sumber Video : Group Musik

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*