Suami Hantar ‘Suprise’ Bunga Serentak Dengan SkandaI, Isteri Dapat Tahu Bila Runner Tanya Lokasi

Tular kisah seorang isteri yang dikenali sebagai Nurul Sakinah telah mended4hkan kecvrangan suaminya secara tidak sengaja.

Nurul Sakinah menerusi akaun TikTok miliknya memberitahu suaminya kant0i kerana telah membuat kejvtan dengan menghantar belon dan coklat serentak kepadanya dan sk4ndal.

Ia gara-gara selepas penghantar atau ‘runner’yang sepatutnya membuat kejvtan istimewa itu mended4hkan suaminya ada menghantar satu lagi tempahan kepada seseorang bernama ‘Aida Farhani’.

Pun begitu Sakinah memberitahu ia petvnjuk yang Allah kirimkan.

“B0doh kau tu simpan sikit…Bila Allah tu nak tunjuk sekejap je,” katanya.

Menerusi video TikTok tersebut, Sakinah memuat naik paparan skrin dari runner berkenaan serta bertindak membuang pemberian semuanya ke dalam tong sampah.

Meninjau ke ruangan komen, netlzen meluahkan rasa ger4m terhadap lelaki yang did4kwa cu.rang terbabit.

Selain itu, mereka turut memuji t1ndakan ‘runner’ yang tidak mahu bersvbahat men1pu isteri.

“Seller bijak, dia tak nak bersvbahat, jadi dia buat-buat tanya,” kata s4lah seorang netlzen.

“Bini cantik pun masih cari perempuan lain,” m4rah salah seorang netlzen.

“Sebijik macam drama, kenapalah lelaki susah nak setia?” soal seorang lagi netlzen.

Melihat kepada perkembangan terkini di akaun laman sosial tersebut, Sakinah memberi bayangan dia kini kembali solo.

“Being a single parent made me stronger than before,” tulisnya.

Menerusi entri tersebut, dia turut memuat naik fotonya bersama seorang anak lelaki.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber/Kredit : Gempak / hiburan myr news

PERHATIAN: Pihak Kualalumpur Viral  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan yang anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Pihak Kualalumpur Viral juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Terima kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*