Terkini

Program Temu DBKL dan Program Nur Ramadan bantu 300 asnaf

PELBAGAI program menarik telah dijalankan sepanjang Program Temu DBKL dan Program Nur Ramadan telah diadakan di peringkat Parlimen Lembah Pantai pada hari Sabtu di Pantai Eco Park, Kuala Lumpur.

Antara aktiviti yang dijalankan termasuk Jualan Agro MADANI, Jualan Rahmah, edaran bubur lambuk dan bubur kacang, pertandingan mewarna, pertandingan karaoke, pertandingan azan, pameran daripada setiap sektor DBKL serta jabatan kerajaan yang lain.

Program Nur Ramadan yang dijalankan juga telah dihadiri oleh 300 orang asnaf di majlis ini dan mereka turut menerima sumbangan Ramadan yang disampaikan tetamu kenamaan yang hadir.

Kedua-dua program tersebut dihadiri oleh Menteri Komunikasi merangkap Ahli Parlimen Lembah Pantai, Fahmi Fadzil dan Pengarah Jabatan Pembangunan Komuniti dan Kesejahteraan Bandar, Zulkifli Muhammad.

Pelaksanaan Program Nur Ramadan 2024 yang dijalankan di Lembah Pantai tersebut menandakan lengkapnya pelaksanaan program tersebut di 11 kawasan Parlimen sekitar Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur pada tahun ini. — KL Viral

Baca juga:

Pelbagai

Scroll to Top