Terkini

Sering dilihat berdua, pempengaruh muslimah dikatakan buah hati Zizan Razak?

DISEBABKAN masih single (bujang), selebriti versatil, Zizan Razak atau nama sebenarnya Mohd Razizan Abdul Razak pasti akan dikaitkan dengan wanita yang dilihat akrab dengannya.

Baru-baru ini, seorang model muslimah pula dikaitkan dengan juri The Masked Singer 2024 itu selepas sering dilihat berdua ke ke beberapa acara.

Difahamkan, Zizan dan pempengaruh jelita dikenali sebagai Nureen itu, kerap meluangkan masa bersama dan dikatakan sudah berkenalan sejak dua tahun lalu.

Malah, Zizan juga merupakan salah seorang followers (pengikut) Nureen di akaun media sosialnya yang mempunyai lebih 11,000 pengikut.

Zizan yang sudah mencecah umur 40 tahun sebelum ini beberapa kali mengakui dia sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga.

Meskipun begitu, dia masih belum jumpa dengan wanita yang sesuai untuk dijadikan isteri dan disebabkan itu juga Zizan sering digosipkan dengan beberapa rakan selebriti sebelum ini.

Meskipun jarang berkongsi gambar di media sosial, namun Zizan dan Nureen dikatakan sering dilihat hadir bersama di acara yang turut dihadiri rakan-rakan selebriti yang lain.

Bagaimanapun, pelawak berkenaan memilih untuk tidak memberikan komen atau mengulas lanjut tentang identiti wanita itu. — KL Viral

Baca juga:

Pelbagai

Scroll to Top