Terkini

Tak berniat sindir sesiapa, Aliff Aziz senyum untuk naikkan semangat

PELAKON dan penyanyi, Aliff Aziz memberitahu tak sindir sesiapa berkenaan video senyuman yang dikongsikan di IG story pada Jumaat.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Aliff di laman Instagramnya, dia berkata tujuan video tersebut hanya untuk mengembalikan semangatnya.

“Assalamualaikum. Senyum tanpa niat untuk menyindir sesiapa dalam isu yang sangat penting juga diputar agar menampakkan seperti saya sengaja mempermainkan isu yang sedang memberi impak besar dalam hidup saya dan keluarga.

“Saya maafkan semua yang mengambil kesempatan untuk keruhkan lagi keadaan. Saya hanya cuba untuk membuatkan diri saya berdiri semula dengan senyuman yang lama hilang,” katanya.

Susulan itu, dia memohon maaf sekiranya senyuman yang diberikan membuatkan orang ramai berasa tidak selesa.

“Saya juga minta maaf sekira dengan senyuman ini membuat ramai gembira dengan memutar belitkan perkara yang tidak ada asasnya,” ujarnya.

Baru-baru ini tular sebuah video Aliff merakam dirinya sambil menggunakan lagu nyanyian Kelly Clarkson berjudul ‘Since U Been Gone’ telah berjaya tarik perhatian ramai.

Terdahulu, Aliff Aziz yang ditangkap khalwat bersama aktres Ruhainies, enggan untuk melafazkan cerai terhadap Bella Astillah atas alasan masih sayang dan meminta masa kepada orang ramai untuk membuat keputusan. — KL Viral

Baca juga:

Pelbagai

Scroll to Top