Terkini

Laman web Smart Cooking jadi ‘medan 1,001’ resipi hidangan istimewa

SYARIKAT yang terkenal dengan produk makanan, Ajinamoto (m) Berhad melancarkan laman web Smart Cooking yang merupakan platform memasak yang lengkap tiga bahasa iaitu bahasa Malayu, Inggeris dan Mandarin.

Boleh dianggap sebagai ‘one stop center’ laman web terbabit menawarkan lebih 100 cara penyediaan makanan sihat, lazat dan kreatif bagi membantu individu yang kadangkala ‘mati kutu’ memikirkan hidangan yang ingin dimasak setiap hari.

Pada masa sama, pengguna juga dapat memilih hidangan berdasarkan bahan, kaedah masak, tahap kemahiran, tempoh memasak dan saiz hidangan.

Selain itu, platform digital itu juga mempunyai sistem pintar yang dapat menghitung jumlah bahan secara automatik untuk saiz hidangan yang dipilih.

Menarik mengenai platform itu, pengguna yang mendaftar sebagai ahli dapat menikmati pelbagai keistimewaan, termasuk mengumpul mata setiap kali berinteraksi di laman web selain tawaran hadiah eksklusif.

Tidak hanya menawarkan resipi, malah laman web berkenaan turut dapat membantu pengguna untuk mendapatkan produk Ajinomoto dan dihantar terus ke rumah. — KL Viral

Baca juga:

Pelbagai

Scroll to Top